Newsy

Magdalena Stużyńska ma nadzieję na drugi sezon programu „Super Dzieciak”

2016-02-18  |  06:50

Aktorka liczy, że program „Super Dzieciak” wróci na antenę telewizji Polsat. Ma nadzieję, że znajdzie się dla niego miejsce w jesiennej ramówce stacji. Obecnie gwiazda pracuje na planie serialu „Przyjaciółki”  premiera kolejnego sezonu już w marcu.

Program „Super Dzieciak” zadebiutował na antenie telewizji Polsat jesienią 2015 roku. Magdalena Stużyńska, wraz z Dawidem Kwiatkowskim, Romą Gąsiorowską i Dariuszem Michalczewskim, zasiadała w jury. W programie rywalizowały ze sobą dzieci o różnych talentach: muzycznych, tanecznych, sportowych czy naukowych. Aktorka ma nadzieję, że stacja zdecyduje się kontynuować show. 

Bardzo bym chciała, aby była kontynuacja. Z tego, co wiem, nie będzie to możliwe we wiosennej ramówce, ale wierzę, że będzie szansa na to w jesiennej ramówce – mówi Magdalena Stużyńska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka czeka obecnie na premierę serialu „Bodo”, w którym wcieliła się w fikcyjną postać tancerki Trudi. Pierwszy odcinek serialu 6 marca na antenie TVP. Magdalena Stużyńska pracuje także na planie produkcji telewizji Polsat.

– Jestem w trakcie zdjęć do siódmego sezonu serialu „Przyjaciółki”. W marcu rozpocznie się jego emisja mówi Magdalena Stużyńska.

W serialu tym gwiazda od 2012 roku kreuje postać Anki Strzeleckiej, jednej z czterech tytułowych przyjaciółek.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.