Newsy

Magdalena Stużyńska ma nadzieję na drugi sezon programu „Super Dzieciak”

2016-02-18  |  06:50

Aktorka liczy, że program „Super Dzieciak” wróci na antenę telewizji Polsat. Ma nadzieję, że znajdzie się dla niego miejsce w jesiennej ramówce stacji. Obecnie gwiazda pracuje na planie serialu „Przyjaciółki”  premiera kolejnego sezonu już w marcu.

Program „Super Dzieciak” zadebiutował na antenie telewizji Polsat jesienią 2015 roku. Magdalena Stużyńska, wraz z Dawidem Kwiatkowskim, Romą Gąsiorowską i Dariuszem Michalczewskim, zasiadała w jury. W programie rywalizowały ze sobą dzieci o różnych talentach: muzycznych, tanecznych, sportowych czy naukowych. Aktorka ma nadzieję, że stacja zdecyduje się kontynuować show. 

Bardzo bym chciała, aby była kontynuacja. Z tego, co wiem, nie będzie to możliwe we wiosennej ramówce, ale wierzę, że będzie szansa na to w jesiennej ramówce – mówi Magdalena Stużyńska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka czeka obecnie na premierę serialu „Bodo”, w którym wcieliła się w fikcyjną postać tancerki Trudi. Pierwszy odcinek serialu 6 marca na antenie TVP. Magdalena Stużyńska pracuje także na planie produkcji telewizji Polsat.

– Jestem w trakcie zdjęć do siódmego sezonu serialu „Przyjaciółki”. W marcu rozpocznie się jego emisja mówi Magdalena Stużyńska.

W serialu tym gwiazda od 2012 roku kreuje postać Anki Strzeleckiej, jednej z czterech tytułowych przyjaciółek.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.