Mówi: | Maja Sablewska |
Funkcja: | stylistka |
Maja Sablewska: Lubię kosmetyki bardzo dobrej jakości. Na tym nie należy oszczędzać
Stylistka nie wychodzi z domu bez bronzera. Używa go nie tylko do konturowania twarzy, lecz także do makijażu oczu. Gwiazda chętnie podkreśla usta, do jej ulubionych kolorów szminek należy czerwień oraz brudny róż. Maja Sablewska twierdzi, że nie oszczędza na kosmetykach do makijażu, lubi bowiem produkty dobrej jakości.
Początek sezonu to moment, w którym w modzie i makijażu zaczynają obowiązywać nowe trendy. Podczas tegorocznej wiosny na topie będzie mocna, graficzna kreska na linii rzęs, makijaż oka w stylu pop-doll nawiązujący do lat 60. oraz mocna fuksja, zarówno na ustach, jak i na powiekach. Trendy te przypadły do gustu Mai Sablewskiej, choć nie zamierza dosłownie kopiować wszystkich trzech w swoim codziennym makijażu.
– Z każdego wzięłabym coś dla siebie i stworzyła swoją indywidualną wersję, bo staram się kierować zasadą, że najlepszym trendem jest własny styl – mówi stylistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Gwiazda TVN Style twierdzi, że chętnie śledzi sezonowe trendy, stara się jednak im nie ulegać. Najczęściej wybiera z nich te elementy, które pasują do jej osobowości. Wybierając kosmetyki kolorowe, kieruje się przede wszystkim wysokim ich gatunkiem.
– Lubię kosmetyki bardzo dobrej jakości, bo uważam, że akurat w tym wypadku nie należy oszczędzać – podkreśla Maja Sablewska.
Stylistka nie ukrywa, że w łazience trzyma wiele produktów do makijażu, choć na co dzień nie stosuje nadmiernej liczby kosmetyków kolorowych. Podstawą makijażu jest dla niej bronzer – twierdzi, że bez użycia tego kosmetyku nie wychodzi z domu. Produkt ten gwiazda stosuje zarówno do konturowania twarzy, jak i w charakterze zastępstwa dla cieni do powiek.
– Kobiety nie ruszają się bez tuszu do rzęs, ja nie ruszam się bez bronzera, bronzerem potrafię się cała pomalować, łącznie z powiekami – mówi Maja Sablewska.
W makijażu stylistka stawia raczej na mocno podkreślone usta, a nie oczy. Przyznaje, że jeszcze niedawno nie była zwolenniczką zaznaczania tej części twarzy, obecnie jednak bardzo lubi taki rodzaj makijażu.
– Lubię czerwoną szminkę, mocno napigmentowaną szminkę, albo właśnie w odcieniu brudnego różu, teraz to mi się akurat zmienia – mówi Maja Sablewska.
Nowe trendy w makijażu na wiosnę gwiazda poznawała podczas Sephora Trend Report, jednej z najważniejszych sezonowych imprez w branży kosmetycznej. Pierwsza tegoroczna edycja miała miejsce w weekend 3–4 marca. Na imprezie gościły również takie gwiazdy jak Julia Wieniawa, Katarzyna Zielińska i Weronika Książkiewicz.
Czytaj także
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-09-18: Część kosmetyków może być groźna dla kobiet w ciąży. Zwiększają ryzyko nadciśnienia
- 2024-08-23: Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-12-02: Maja Sablewska: Czułam się wypalona, przeszłam terapię. Zaczęłam inwestować w siebie, w swoją psychikę i świadomość
- 2024-11-14: Maja Sablewska: Bohaterki mojego programu mają mnie na sto procent, czują to i obdarzają mnie zaufaniem. Jestem zupełnie inna niż wtedy, kiedy zaczynałam robić te metamorfozy
- 2024-08-07: Maja Klajda (Miss Polonia 2024): W konkursie chodzi nie tylko o piękno zewnętrzne, ale też o możliwość udziału w projektach charytatywnych. Wiem, że mogę wiele osiągnąć
- 2024-09-02: Maja Klajda (Miss Polonia 2024): Młodzież i dzieci są teraz mocno przebodźcowane. Od września będę odwiedzać szkoły i szerzyć wśród uczniów wiedzę na temat pomocy psychologicznej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.