Newsy

Małgorzata Rozenek: dużo trudniej nauczyć sprzątania kobietę niż mężczyznę

2014-08-29  |  06:45

Piąty sezon Perfekcyjnej pani domu to ekstremalne emocje: dużo płaczu, radości i wściekłości  zapowiada Małgorzata Rozenek. Gwiazda twierdzi, że w nowym sezonie widzowie będą mogli zobaczyć życie w pigułce. Wśród uczestników i tym razem nie zabraknie mężczyzn, których zdaniem Małgorzaty Rozenek dużo łatwiej jest nauczyć dbania o dom niż kobiety. Pierwszy odcinek nowego sezonu na antenie TVN już 1 września.

Piąty sezon moim zdaniem jest najlepszym sezonem. Te emocje są naprawdę ekstremalne. Jest bardzo wiele radości, bardzo wiele płaczu, bardzo wiele wściekłości, zrezygnowania – takie życie w pigułce. Ten program naprawdę pokazuje, jak zróżnicowane potrafi być ludzkie życie, bo o tym jest – mówi Małgorzata Rozenek w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

W piątym sezonie Małgorzata Rozenek udowodni, że przyczyną bałaganu mogą być złe relacje panujące w rodzinie. Perfekcyjna pani domu będzie próbowała przekonać uczestników, że sprzątanie mieszkania i dbanie o nie może zbliżać domowników. Z tej okazji w programie pojawi się nieco więcej mężczyzn niż w poprzednich sezonach. Jak twierdzi Małgorzata Rozenek, za dom odpowiada każdy jego mieszkaniec, niezależnie od płci.

Dużo trudniej nauczyć kobiety, bo mężczyźni są zadaniowcami. Jeżeli dostają zadanie do wykonania, to robią wszystko, żeby je zrealizować. Nie szukają wymówek, tylko biorą się do pracy i swoje cele osiągają. Najważniejsze jednak jest to, żeby rozbudzić w człowieku potrzebę do tej zmiany. Jeżeli ona jest, to chęci zawsze się znajdą – mówi Małgorzata Rozenek.

W każdym odcinku programu pojawia się dwóch uczestników. Dotychczas były to zarówno samotne matki, właścicielki dużych posiadłości, kawalerowie, jak i wdowiec samotnie wychowujący małego synka.

Każdy z bohaterów zostaje w mojej pamięci i każdy z bohaterów jest wyjątkowy. Ludzi, których wybieramy do nas do programu, to osoby z niesamowitymi historiami. Naprawdę zachęcam do oglądania. Jeżeli chcecie się Państwo pośmiać, wzruszyć, jeżeli chcecie zobaczyć ekstremalne bałagany, to to jest właśnie program dla was – mówi Małgorzata Rozenek.

Perfekcyjnej pani domu to reality show emitowany w stacji TVN na licencji brytyjskiego programu The Perfect Housewife with Anthea Turner. Pierwszy odcinek został wyemitowany na antenie TVN Style w 2012 roku. Wysoka oglądalność sprawiła, że od drugiego sezonu program został przeniesiony do głównej stacji TVN. Program był nominowany do nagrody Telekamery 2013 w kategorii program rozrywkowy/ teleturniej. Pierwszy odcinek nowego sezonu na antenie TVN zostanie wyemitowany 1 września o godzinie 22:30.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.