Mówi: | Małgorzata Rozenek |
Funkcja: | prezenterka |
Małgorzata Rozenek: Nie mam potrzeby udowadniania komuś czegokolwiek. Cieszę, że „Projekt Lady” spodobał się widzom
Sukces „Projektu Lady” to przede wszystkim zasługa jego uczestniczek o niepokornych duszach – mówi Małgorzata Rozenek. Prezenterka twierdzi, że nie odczuwa negatywnej satysfakcji, że nie spełniły się przepowiednie osób, które wieszczyły jej programowi klęskę. Skupia się natomiast na pracy nad kolejnym sezonem programu.
„Projekt Lady” to program, w którym dwanaście kobiet z trudną przeszłością i buntowniczym charakterem uczy się, jak zmienić swoje życie. Reality show, którego gospodynią została Małgorzata Rozenek, miał być częścią wiosennej ramówki TVN, władze stacji zdecydowały jednak o przesunięciu emisji na wakacje. W efekcie pierwszy odcinek programu, który wyemitowano 27 czerwca, zgromadził przed telewizorami rekordową liczbę widzów.
– Ogromny sukces, ponad 2 mln widzów co tydzień. Co tydzień, od pierwszego odcinka lider pasma, ponad 20 proc. udziału w rynku. To są liczby, które mówią same za siebie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Małgorzata Rozenek.
Dyrektor programowy TVN, Edward Miszczak, twierdził, że przesunięcie emisji „Projektu Lady” wynika z szerszej polityki stacji. Władze TVN uznały m.in., że chcą dać widzom więcej nowych formatów w okresie, w którym w telewizjach dominują powtórki z poprzednich ramówek. W mediach pojawiły się jednak spekulacje, że program nie zyskał aprobaty władz stacji.
– Te wszystkie takie niby-zawirowania emisyjne to są rzeczy, o których wiedzieliśmy od początku. I my tego tak nie odczuwaliśmy, jak się to dało przeczytać – mówi Małgorzata Rozenek.
Prezenterka twierdzi, że gdy ma poczucie, że robi dobry program, pracuje nad nim, nie przejmując się krytyką. Nie zmienia też swojej opinii pod wpływem negatywnych komentarzy. Gwiazda cieszy się, że „Projekt Lady” spodobał się widzom TVN i nie ma satysfakcji z tego, że jej program wbrew przewidywaniom krytyków odniósł taki sukces.
– W ogóle nie mam w sobie jakiegoś rewanżyzmu, nie mam potrzeby udowadniania komuś czegokolwiek, bo wszystko, co robię, to wiem, czy coś robię źle, czy robię dobrze – mówi Małgorzata Rozenek.
Gwiazda informuje, że już ruszyły prace nad kolejnym sezonem „Projektu Lady”. Obecnie trwają castingi, które mają wyłonić najciekawsze kandydatki do wielkiej życiowej zmiany. Nie wiadomo jednak kiedy program pojawi się na antenie TVN.
– To są znowu rzeczy, które są bardzo zależne od tysiąca innych rzeczy, więc nie jesteśmy w stanie tego ustalić, ale będzie na pewno – mówi Małgorzata Rozenek.
Zapytana, kiedy w jej życiu zajdzie wielka zmiana w postaci ślubu z Radosławem Majdanem, prezenterka nie podaje konkretnej daty.
– Niedługo. Każdy o to pyta – ucina Małgorzata Rozenek.
Czytaj także
- 2024-04-19: Branża infrastrukturalna szykuje się na inwestycyjny boom. Projektanci i inżynierowie wskazują na szereg wyzwań w kolejnych latach
- 2024-05-28: Ograniczenie importu surowców z Rosji przyspiesza transformację energetyczną Europy. Dekarbonizacja może się jednak wiązać z protestami części grup społecznych
- 2024-04-16: Joanna Jędrzejczyk: Gosia Rozenek-Majdan jest tytanem pracy. Konsekwentnie realizuje swoje cele, pokonując wszelkie słabości
- 2024-04-23: Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą
- 2024-05-06: Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
- 2024-04-24: Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
- 2024-04-19: Edyta Herbuś: Program „Tańcząca ze światem” łączy ze sobą moją pasję do podróży, tańca i odkrywania świata. Podczas nagrań wskakuję z jednej półki energetycznej w drugą
- 2024-03-12: Enej: Od dawna marzyliśmy o napisaniu piosenki do filmu. Na planie teledysku największe wrażenie zrobiła na nas Małgorzata Socha
- 2024-03-29: Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
- 2024-02-28: Polska chce zachęcić do testowania pojazdów autonomicznych na naszych drogach. Powstaje baza scenariuszy do takich testów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Rafał Zawierucha: Marzy mi się rola jak Mel Gibson w „Braveheart”. Chciałbym też zostać kaskaderem samochodowym jak Tom Cruise
Aktor chciałby uniknąć zaszufladkowania, dlatego wciąż zdobywa nowe umiejętności, by być gotowym zagrać każdą, nawet najbardziej wymagającą rolę. W kręgu jego zainteresowań są chociażby produkcje historyczne i science fiction. Gdyby więc jakiś reżyser zaproponował mu udział w takim filmie, poważnie rozważyłby tę propozycję.
Gwiazdy
Paweł Małaszyński: Nigdy nie miałem na pieńku z sąsiadami. Zresztą jak mieszkamy w jednym bloku, to fajnie trzymać się razem i wspierać
Aktor zapewnia, że nie utrzymuje dystansu w relacjach sąsiedzkich i zawsze stara się znaleźć czas dla ludzi, którzy mieszkają w jego bloku, choćby na krótką rozmowę. Nie gwiazdorzy i nie zamyka się przed nimi w czterech ścianach, ale chętnie opowiada im o swoich projektach zawodowych. Paweł Małaszyński podkreśla również, że bardzo ceni sobie i pielęgnuje znajomości zawarte kilka dekad temu w Białymstoku, gdzie się wychowywał.
Handel
Poprawia się jakość obsługi klientów. Konsumenci najlepiej oceniają branżę turystyczną
Po trzech latach spadków, spowodowanych m.in. pandemią i zaburzeniami w łańcuchach dostaw, poziom satysfakcji polskich konsumentów z jakości obsługi odnotował w końcu nagły wzrost, osiągając rekordowy wynik 79,1 proc. – wynika z cyklicznego badania realizowanego przez Polski Program Jakości Obsługi. Poprawę zanotowało aż 14 z 18 badanych branż, ale najlepsze oceny zebrała turystyka, czyli biura podróży, hotele, pensjonaty i linie lotnicze. Z drugiej strony niespodzianką okazał się mocny spadek dotychczasowego lidera rankingów jakości obsługi, czyli branży finansowej – banków, doradców i ubezpieczycieli.