Newsy

Marcin Kwaśny w roli namiętnego i porywczego kochanka w nowym teledysku Lidii Kopanii

2014-12-15  |  06:45

Lidia Kopania nie kryje satysfakcji z tego, że na planie swojego nowego teledysku partnerował jej znany aktor Marcin Kwaśny. Wokalistka zdradza, że artysta udzielił jej wielu cennych wskazówek, dzięki czemu nie czuła się w jego towarzystwie skrępowana, choć większość scen kręcona była w łóżku.

Marcin Kwaśny był bardzo pomocny podczas kręcenia niektórych scenach. Nie mam przygotowania aktorskiego, ale kilka uwag Marcina pozwoliło mi pozbyć się pewnych blokad. Mam nadzieję, że w teledysku będzie to wyglądać naturalnie, bo takie było zamierzenie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Lidia Kopania, piosenkarka.

Teledysk do utworu „Pod słowami” promuje nową płytę Lidii Kopanii, która ukaże się wiosną przyszłego roku. Krążek został nagrany w Niemczech. Produkcją teledysku zajęła się aktorka Andżelika Piechowiak, a wyreżyserował go Mariusz Malec, który współpracuje z serialem „M jak miłość”. Klip był kręcony w Augustowie, a najpiękniejsze zakątki tego miasta pokazano z lotu ptaka. Kopania i Kwaśny wcielili się w rolę kochanków.

Cały czas się śmiałam. To był taki mały problem, bo to nie do końca jest chyba naturalne, że człowiek cały czas śmieje się w łóżku, ale było bardzo sympatycznie. Chociaż, przyznaję, nieco stresująco – zdradza Lidia Kopania.

Kopania ma już na swoim koncie dwie solowe płyty: „Intuicja” (2006) i „Przed świtem” (2008), oraz jeden krążek nagrany z zespołem Kind Of Blue – „Beating the Morning Rush”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.