Mówi: | Margaret |
Funkcja: | wokalistka |
Margaret: przed snem bardzo często wyobrażam sobie, że jestem najlepszą przyjaciółką Beyoncé
We śnie odebrałam już wiele prestiżowych nagród, śpiewałam też w duecie z Beyoncé – mówi Margaret. Wokalistka przyznaje, że lubi marzyć i często wizualizuje swoje przyszłe życie. Nie wyśniła jednak swojego największego sukcesu, czyli złotej płyty. Ten status, zaledwie po trzech miesiącach, osiągnął jej debiutancki krążek „Add the Blonde”.
Margaret przyznaje, że często zdarza się jej śnić na jawie. Wieczorami, przed zaśnięciem, lub w czasie długich podróży lubi wizualizować swoje przyszłe życie, zarówno prywatne, jak i zawodowe. Wśród licznych wizualizacji wokalistki znalazł się m.in. duet z jej idolką Beyoncé.
– Mam tak, że jak się kładę spać, to zazwyczaj wyobrażam siebie w różnych sytuacjach, miejscach i z różnymi ludźmi. Przed snem bardzo często Beyoncé jest moją najlepszą przyjaciółką. Ale to nawet nie marzenie, to po prostu taka wizja w mojej głowie. Chcę się rozwijać, bardzo mocno pracuję nad sobą, nad swoimi umiejętnościami wokalnymi i kompozytorskimi – mówi Margaret w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Wokalistka marzy również o prestiżowych nagrodach za osiągnięcia w dziedzinie muzyki, przyznaje jednak, że nie śmiała nawet myśleć o największym sukcesie w dotychczasowej karierze, czyli złotej płycie. Premiera debiutanckiego longplaya Margaret pt. „Add the Blonde” miała miejsce 26 sierpnia 2014 roku. Już 19 listopada krążek uzyskał status złotej płyty, co oznacza, że sprzedał się w nakładzie ponad 15 tys. egzemplarzy. Album znalazł się także na ósmym miejscu najczęściej kupowanych płyt w Polsce. Na krążku, utrzymanym w popowym klimacie, znalazło się czternaście anglojęzycznych piosenek, z których część napisała sama Margaret. Wokalistka przyznaje, że status złotej płyty jest dla niej ogromnym zaskoczeniem.
– Dla mnie to niesamowite z kilku powodów. Ponieważ ta płyta jest w całości anglojęzyczna, a dobrze wiemy, że w Polsce anglojęzyczne płyty polskich wokalistów nie sprzedają się za dobrze. Poza tym w ogóle w Polsce płyty za bardzo się nie sprzedają. A to, że jestem debiutantką i że jest to moja pierwsza płyta i osiągnęła status złotej w dosyć krótkim czasie, jest dla mnie wielkie wyróżnienie – mówi Margaret.
Płytę „Add the Blonde” promowały dwa single „Wasted” oraz „Start a Fire”. Ten ostatni kawałek stał się oficjalnym hymnem Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2014 i uplasował się na 10. miejscu listy AirPlay, czyli najczęściej odtwarzanych piosenek w stacjach radiowych. Singiel „Wasted” dotarł do 6. miejsca tego zestawienia, a promujący go teledysk otrzymał nominację do Eska Music Awards 2014 w kategorii Eska TV Award za najlepsze video.
– Ostatnio byłam na koncercie, było tam mnóstwo moich fanów i każdy z nich z płytą. I wtedy tak sobie pomyślałam, że wow, że to jest niesamowite i chyba mogę to nazwać jakimś swoim małym sukcesem. To bardzo podbudowuje i zagrzewa do dalszej walki i działania – mówi Margaret.
Wokalistka i jej współpracownicy już myślą o kolejnym krążku. Margaret zdradza, że napisanych jest już kilka zupełnie nowych piosenek, wkrótce też zaczną się prace nad promującym album singlem.
Czytaj także
- 2025-06-04: Bryska: Kończę prace nad nowym albumem. To jest bardzo osobisty krążek opowiadający o nowym okresie w moim życiu
- 2025-06-18: Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
- 2025-04-15: Obciążenia regulacyjne uderzają w branżę nowych technologii i start-upy. To może hamować innowacje
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2025-03-24: Julia Kamińska: Materiał z mojej debiutanckiej płyty jest kontrowersyjny i raczej ciężki, ale ludzie chcą tego słuchać
- 2025-03-26: Złoto przebiło barierę 3 tys. dol. za uncję. Sytuacja na świecie wskazuje na dalsze wzrosty cen
- 2025-02-18: Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
- 2025-01-13: Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
- 2024-12-30: Krystian Ochman: Takich utworów jak „Bohemian Rhapsody” czy „Somebody to Love” to ja bym nie dotykał. Generalnie to chcę odejść od coverów i śpiewać swoje utwory
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.