Newsy

Margaret robi karierę we Włoszech. Pod stacjami radiowymi ustawiają się fani

2014-01-20  |  07:20
Promowany kontrowersyjnym teledyskiem singiel „Thank  You Very Much” najpierw zrobił furorę w Wielkiej Brytanii, teraz podbija Włochy. Piosenka grana jest w największych stacjach radiowych, a Margaret ma już w tym kraju duże grono fanów.

Okazało się, że we Włoszech moja piosenka jest puszczana w stacjach radiowych, dużo osób ją kojarzy i zna. Pojechałam do Włoch na wywiady. Byłam bardzo zdziwiona, bo jak przyszłam do pierwszego radia, to tam się zebrała jakaś grupa ludzi. Chcieli zdjęcie ze mną i mówili, że mnie uwielbiają – mówi agencji informacyjnej  Newseria Lifestyle Margaret.

Wokalistka nie ukrywa, że cieszy ją sukces piosenki i przyznaje, że na pewno przyczynił się do tego również odważny teledysk, który
został ocenzurowany w serwisie YouTube.  Wcześniej o polskiej wokalistce i jej debiutanckim singlu pisał też brytyjski „The Sun”. 
 
Margaret podkreśla, że ma także wiernych fanów w Polsce.

Miałam taką małą trasę jesienią i w piątek, sobotę, niedzielę byłam w trzech różnych miastach. W każdym tym mieście oni byli. Dla mnie to było coś niesamowitego. Śmiałam się, że oni też powinni dostawać pieniądze za joba . Bo przecież też jeżdżą wszędzie – dodaje wokalistka.
 
Oficjalny profil Margaret na Facebooku lubi ponad 60 tysięcy osób. Wokalistka zdradza, że dostaje od fanów bardzo dużo miłych listów.

Czytam wszystkie listy i mam takie specjalne pudełeczko, do którego wszystkie chowam. Jak będę kiedyś stara, to będę je czytać swoim dzieciom – zdradza Margaret.
Małgosia Jamroży liczy na to, że słuchaczom przypadną do gustu także kolejne jej utwory, nad którymi teraz pracuje.

Cały czas mamy nowe pomysły i te pomysły się zmieniają. Idzie to w dobrą stronę, więc nie chcę się sugerować czasem – mówi Margaret. – Przede mną jeszcze dużo pracy. Kolejny singiel, później płyta i wtedy myślę, że faktycznie może jakieś koncerty we Włoszech.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.