Newsy

Martyna Wojciechowska: wolę się skupiać na tym, co mam do przekazania, niż na wyglądzie

2019-08-26  |  06:55

Gwiazda TVN nie zamierza zmieniać stylu ubierania i porzucać ulubionej czerni. Mimo opinii o niestosowności jej kreacji, nawet na konferencji ramówkowej TVN postawiła na sportową stylizację w ciemnym kolorze. Dziennikarka podkreśla, że to, co ma do przekazania, jest dla niej ważniejsze, niż to, jak wygląda. 

Konferencje ramówkowe to dla większości gwiazd okazja do zaprezentowania się w najpiękniejszych kreacjach od znanych projektantów. Stroje te są następnie szeroko komentowane w mediach i oceniane przez ekspertów z dziedziny mody. Martyna Wojciechowska jako jedna z nielicznych przedstawicielek rodzimego show-biznesu pojawia się na tego typu imprezach w charakterystycznych dla siebie sportowych ubraniach w ulubionych kolorach – czerni lub ciemnej zieleni.

– Po prezentacji każdej ramówki TVN czytałam komentarze, jedna gwiazda wystąpiła w tym, druga w tym, kolor, suknia, a Martyna, no Martyna, no cóż, znów nudno, przewidywalnie, na czarno – mówi dziennikarka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W komentarzach tych pojawiały się opinie, że dziennikarka powinna przywiązywać więcej uwagi do tego, jak prezentuje się na imprezach show-biznesowych, jej kreacje są bowiem zazwyczaj niestosowne w takich sytuacjach. Ona podkreśla jednak, że strój zawsze miał dla niej drugorzędne znaczenie, istotniejsze wydaje się jej bowiem to, co człowiek ma do powiedzenia, a nie to, jak wygląda.

– Stwierdziłam, że może się mylę, więc postawiłam to pytanie tym, którzy obserwują moje social media na Facebooku, na Instagramie, co w takim razie mam na siebie włożyć, ratunku. To jak mam wyglądać, żeby było tym razem stosownie? – mówi Martyna Wojciechowska.

Fani gwiazdy nie mieli wątpliwości, że i tym razem powinna wybrać ulubioną czerń. Radzili jej, by nie zmieniała stylu, z którego jest znana i w którym najwyraźniej doskonale się czuje. Podkreślali też, że sportowe ubrania najlepiej pasują do osobowości globtroterki i wyróżniają ją na tle często przesadnie wystylizowanych gwiazd. Na konferencji ramówkowej TVN, która odbyła się w miniony czwartek, Martyna Wojciechowska ponownie pojawiła się więc w czarnej kreacji. 

– W głosowaniu fanów, widzów programu i tych, którzy śledzą nowinki modowe, stanęło na tym, że dobrze jest, jak jest, nie należy tego zmieniać. Więc może kiedyś zdecyduję się na kolor, ale tak, wciąż wolę się skupiać na tym, co mam do przekazania, niż na tym, jak wyglądam, więc przepraszam, że nie zaskoczyłam – mówi dziennikarka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.