Newsy

Agnieszka Popielewicz: Telewizja się bardzo zmienia, więc trzeba znaleźć sobie nowe miejsce. Poza tym przychodzi nowa młoda gwardia

2019-09-24  |  06:16

Prezenterka, gdy zaczynała pracę w telewizji Polsat, była angażowana do wielu projektów: prowadziła różne programy, festiwale i koncerty jubileuszowe. Teraz nieco ustępuje miejsca nowym twarzom, natomiast sama próbuje swoich sił w biznesie. Jedno z takich przedsięwzięć ujrzy światło już w listopadzie.

Agnieszka Popielewicz zadebiutowała na antenie telewizji Polsat w 2007 roku jako współprowadząca magazyn „Się kręci”. O tamtego czasu jej CV wzbogaciło się o wiele programów o tematyce ślubnej, lifestylowej i rozrywkowej.

– Pojawiłam się na wizji już kilkanaście lat temu i przez ten czas rzeczywiście robiłam naprawdę dużo. Właściwie telewizja to już takie 15, maksymalnie 20 proc. mojego życia zawodowego, w związku z tym już wiele rzeczy pięknych w telewizji doświadczyłam, i sylwestry, i festiwale, i programy. To był fantastyczny czas, teraz piękne doświadczenia i wspomnienia – mówi agencji Newseria Agnieszka Popielewicz.

Każdy projekt pozwolił jej zdobyć nowe doświadczenia i nauczył czegoś zupełnie innego. Z wielu programów jest dumna i wspomina je z dużą nostalgią.

Miałam taki program, to był talk show „Grunt to rodzinka”, a potem „Super Rodzinka” przez parę lat, kilka sezonów i rzeczywiście tam się spełniałam, mówiąc kolokwialnie, wyżywałam, bo w rozmowach czuję się naprawdę dobrze i bardzo je lubię – mówi Agnieszka Popielewicz.

Prezenterka tłumaczy, że od czasu, kiedy ona debiutowała w telewizji, wiele się zmieniło w kwestiach programowych. Realizowane są zupełnie inne formaty, zmieniają się gospodarze programów, swoją szansę dostają także nowe twarze, które mają przyciągnąć widzów.

Przychodzi nowa młoda gwardia i taka jest kolej rzeczy. Są też nowe telewizyjne wyzwania, ale też telewizja się bardzo zmienia, więc trzeba po prostu znaleźć sobie nowe miejsce w tym wszystkim – mówi.

Agnieszka Popielewicz podkreśla, że doświadczenie zdobyte podczas realizacji rozmaitych programów teraz z powodzeniem przenosi na inny grunt i spełnia się zawodowo na wielu różnych płaszczyznach.

 – Wykorzystuję to doświadczenie telewizyjne do wielu innych fantastycznych projektów i to mnie niezwykle cieszy. Nie we wszystkich projektach da się mnie zobaczyć, ponieważ są one mocno biznesowe, ale jeden za chwilę ujrzy światło dzienne, w listopadzie. Jest to projekt, nad którym już wiele miesięcy pracujemy. Są też oczywiście sprawy związane z weddingowymi rzeczami, powstanie też miejsce nowe na mapie Warszawy, w którym będę gościła fantastycznych ludzi i fantastyczne rodziny, ale na razie też nic więcej nie mogę powiedzieć. Także jesień się szykuje niezwykle zawodowa, ale niekoniecznie widoczna telewizyjnie, choć myślę, że na pewno media też o tym wspomną – mówi Agnieszka Popielewicz.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.