Newsy

Agnieszka Popielewicz w nowym programie pokaże rodziny gwiazd. W pierwszym odcinku wystąpi rodzina Margaret

2014-03-13  |  07:10
Mówi:Agnieszka Popielewicz
Funkcja:prezenterka telewizyjna
Firma:Telewizja Polsat
  • MP4
  • Agnieszka Popielewicz została gospodynią nowego programu Polsat Cafe „Super Rodzinka”. Gośćmi talk-show będą gwiazdy oraz ich najbliżsi. Gościem pierwszego odcinka będzie blogerka i piosenkarka Margaret.

    „Super Rodzinka” to rodzinny, sympatyczny, ciepły program, w którym chcemy pokazać życie gwiazd od kulis. Pojawią się mamy, ojcowie, babcie, dziadkowie, rodzeństwo. Chcemy posłuchać o dzieciństwie sławnych ludzi z perspektywy ich najbliższych. Nie gonimy za sensacją, za plotkami, wszystko odbywa się za przyzwoleniem gwiazdy – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Agnieszka Popielewicz, gospodyni programu.

    Jak podkreśla dziennikarka, gwiazdy reagowały bardzo różnie na propozycję wzięcia udziału w programie. Niektórzy zgadzali się bez oporów, większość musiała jednak decyzję podjąć wspólnie z najbliższymi.

    To jest decyzja całej rodziny, wszyscy muszą wyrazić zgodę na występ w programie. Ale myślę, że gwiazdy wiedzą, że w Polsat Cafe nie chcemy im zrobić krzywdy i że chcemy ich pokazać od jak najlepszej strony – mówi Popielewicz.

    Emisja programu „Super Rodzinka” w poniedziałki o godzinie 21.00 na antenie Polsat Cafe. Agnieszkę Popielewicz można również oglądać jako prowadzącą kulisy  „Tańca z gwiazdami" w każdy piątek o 20.00 w Telewizji Polsat.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Dom i ogród

    Handel

    Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

    W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

    Moda

    Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

    Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.