Newsy

Ewa Drzyzga: sama byłam zaskoczona, że zgodziłam się wystąpić w reklamie

2016-03-21  |  06:55

Dziennikarka po raz pierwszy w karierze zgodziła się wystąpić w reklamie. Twierdzi, że nakłoniła ją do tego osoba o podobnej charyzmie co ona i operująca podobnym językiem. Jak podkreśla, jest zadowolona ze współpracy z ekipą odpowiedzialną za produkcję kampanii dla sieci komórkowej Play.

Ewa Drzyzga od wielu lat znajduje się w czołówce gwiazd o największym potencjale reklamowym. Według rankingu magazynu „Forbes” jej wartość w tym zakresie szacowana jest na ponad 340 tys. zł. Do niedawna jednak prezenterka konsekwentnie odmawiała udziału w jakiejkolwiek kampanii promocyjnej. Dopiero w 2016 roku zaangażowała się w reklamę sieci Play.

– Samo mnie to zaskoczyło, ale wydaje mi się, że to jest kwestia tego, że spotkały się w pewnym momencie telefonicznie dwie osoby o podobnej charyzmie – mówi Ewa Drzyzga agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Prezenterka nie wyklucza, że zadziałało podobieństwo życiowych doświadczeń oraz wiek jej rozmówczyni. Osoba, która zaproponowała jej kontrakt, zaczynała bowiem karierę zawodową w tym samym czasie co Drzyzga. Operowała więc tym samym językiem, co gwiazda TVN, dzięki czemu była w stanie przekonać ją do swoich argumentów.

–  Powiedziała, dlaczego nie, pani Ewo? I stwierdziłam, no właściwie to dlaczego nie? Była szalenie kompetentna – mówi Ewa Drzyzga.

Dziennikarka nie żałuje swojej decyzji. Twierdzi, że już na planie zdjęciowym współpraca z osobami odpowiedzialnymi za kampanię była bardzo udana.

– Powiedziano mi, że na pewno dobrze się poczuję z tą ekipą i mieli rację. Jakoś tak się stało magicznie, widocznie tak miało być – mówi Ewa Drzyzga.

Gwiazda od blisko szesnastu lat prowadzi cieszący się ogromną popularnością talk show „Rozmowy w toku” na antenie stacji TVN. Program ten ogląda prawie 1,3 mln widzów.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.