Newsy

Ewa Pacuła zrezygnuje z kontrowersyjnych tematów w programie o seksie „Dobrenocki”

2014-03-12  |  07:00
W programie „Dobrenocki” w Polsat Cafe Ewa Pacuła rozmawia o seksie, poruszając nieraz kwestie stanowiące tabu w polskim społeczeństwie. Najnowszy sezon będzie poświęcony życiu seksualnemu par i ich codziennym problemom. Jak zapowiada Pacuła, tematyka będzie lżejsza niż w poprzednich sezonach.

Seks grupowy, seksturystyka, seks z przełożonym lub solo z wibratorem – zanim pojawiły się „Dobrenocki”, te zagadnienia w zasadzie nie istniały w tematyce programów telewizyjnych. Po ostatnim sezonie, pełnym mocnych tematów, które nieraz dotyczyły skrajnych przypadków, jak chociażby prostytucji, tej wiosny Ewa Pacuła wraz z ekipą przygotowała odcinki o lżejszej i delikatniejszej problematyce.

W nowym sezonie prześwietlamy pary. Staramy się przyjrzeć codziennym problemom, z jakimi się borykają. Stawiamy na ciepłe tematy w tej odsłonie „Dobrychnocek”, dlatego że w poprzedniej było ostro – mówi Ewa Pacuła agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W programie wystąpią pary o odmiennych punktach widzenia dotyczących seksu. Będą osoby zupełnie aseksualne, pary, które żyją w pełnej abstynencji, jak i takie, których żywiołem jest eksperymentowanie w łóżku. Jak przyznaje prowadząca program, niektóre rozmowy były dla niej ogromnym wyzwaniem.

Są tematy, są pytania, które po prostu trudno zadać. Bo jak zapytać chłopaka, który siedzi na wózku, czy mu staje? Czułam się, zadając to pytanie, troszeczkę tak, jakbyśmy przekraczali pewną granicę. Natomiast mieliśmy tak fantastycznych gości, którzy tak szczerze i z humorem o tym opowiadali, że wyszło fajnie – opowiada Ewa Pacuła.

Premierowe odcinki programu „Dobrenocki” w piątki o 23.30 na antenie Polsat Cafe.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.