Newsy

Jarosław Milner chce prowadzić autorski talent-show, który promowałby uzdolnionych ludzi z małych miejscowości

2014-10-15  |  06:50

Jarosław Milner chce pomagać utalentowanym ludziom z małych miasteczek. Dziennikarz pracuje nad autorskim talent-show, który promowałby zdolne osoby pozbawione możliwości rozwijania swojego talentu. Wstępne zainteresowanie projektem wyraziła TVP Polonia. Jarosław Milner przyznaje, że chce w ten sposób nie tylko zmienić profil polskiego show-biznesu, lecz także spełnić swoje marzenie o prowadzeniu programu typu talent-show.

Autorski program Jarosława Milnera nosi roboczy tytuł „Pozytywka Wiki&Jareckiego”. Współprowadzącą ma być Wiktoria Warecka, aktorka i przyjaciółka Milnera. Ekipa programu ma jeździć po całej Polsce i wyszukiwać utalentowane osoby, które ze względu na problemy finansowe, sytuację osobistą lub zdrowotną nie są w stanie zaprezentować swoich umiejętności szerszej publiczności.

W każdym odcinku będzie jeden bohater, inna, nietuzinkowa osobowość i inna gwiazda, bo w każdym odcinku będziemy chcieli podróżować z gwiazdą, wszystko w zależności od marzenia i pomysłu danego bohatera. Wiem, jak trudno jest się wybić z małej miejscowości, bo pochodzę ze Sławna, i wiem, że nie jest łatwo przekonać odpowiednie grono osób, że to właśnie ja mam coś do powiedzenia, że to właśnie mnie warto pokazać. Ludzie, dajcie mi szansę – mówi Jarosław Milner w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Dziennikarz przyznaje, że już od kilku lat myślał nad tego typu projektem. Teraz ma scenariusz kilku pierwszych odcinków. Bohaterką pierwszego z nich ma być Agata Zakrzewska, niewidoma wokalistka i pianistka, studentka muzykologii na Uniwersytecie Warszawskim. Wstępne zainteresowanie projektem wyraziła TVP Polonia. Milner ma nadzieję, że jego autorski program trafi na antenę telewizji i odniesie sukces.

Mam nadzieję, że „Pozytywka Wiki&Jareckiego” zainteresuje szerokie grono odbiorców i może uda nam się wejść w koprodukcję z inną stacją Telewizji Polskiej, jeżeli de facto ci sponsorzy się znajdą, a wierzę, że się znajdą – mówi Jarosław Milner.

Dziennikarz przyznaje, że jego marzeniem jest poprowadzenie telewizyjnego talent-show. Prowadził rozmowy w sprawie udziału w programie TVP2 The Voice of Poland, w którym miałby zastąpić Maćka Musiała. Negocjacje jednak zakończyły się dla niego niepomyślnie.

– Starałem się usilnie, bo nie ukrywam, że moim marzeniem było, żeby poprowadzić jeden z takich programów, może nie tyle nawet poprowadzić, co gdzieś tam na backstage’u, w red roomie, móc przeprowadzać wywiady z uczestnikami programu. Nie udało się. Czy to na plus, czy na minus, uważam, że raczej na plus, bo skoro w przeciągu mojej dwuletniej, jeżeli mogę tak liczyć, kariery na skalę ogólnopolską jestem już przez media i prasę kolorową porównywanym do konkurenta – Macieja Musiała, to jest to dla mnie bardzo duży zaszczyt i duża motywacja do dalszego działania – mówi Jarosław Milner.

Milnerowi popularność przyniósł udział właśnie w talent-show. Było to pierwszy w Polsce internetowy talent-show pt. Zostań Gwiazdą Filmową”. Dzięki niemu Milner zagrał w polsko-francuskiej komedii pt. Ostatni klaps, której premiera planowana jest na koniec 2014 roku. Aktor wcielił się w rolę syna głównego bohatera, którego zagrał Mariusz Pujszo. W filmie wystąpili również Piotr Zelt, Maja Frykowska, Michał Milowicz, Zbigniew Buczkowski, i Tatiana Sosna-Sarno.

Produkcja na pewno, choć nie chcę przesądzać, odniesie sukces. Wierzę, że zainteresuje publikę i trafi jak najszybciej do kin. W filmie wcielam się w postać Tomka Hałaburdy – nieszczęśliwego, może nieszczęśliwego, maminsynka, który jest totalną fajtłapą życiową i stara się namówić tatę na samochód, tyle mogę zdradzić. Niestety, rodzice są nieugięci, dlaczego i jak to się wszystko potoczyło, zobaczą państwo już niedługo mam nadzieję na ekranach kinowych – mówi Jarosław Milner.

Milner wystąpił także w dramacie psychologicznym Illokucja” wyreżyserowanym przez Katarzynę Górtat. Ma też na koncie epizodyczną rolę w serialu Na dobre i na złe.  Od ponad roku współpracuje z warszawskim Teatrem Akademickim. Ostatnio razem z Wiktorią Warecką jako medialny duet zostali ambasadorami marki L'attore. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.