Newsy

Wiktoria Gąsiewska: Moja buzia dosyć mocno się zmieniła od czasu początków „Rodzinki.pl”. Fajnie zobaczyć coś, co się nagrywało 5–10 lat temu

2020-03-30  |  05:45

„Rodzinka.pl” to serial telewizyjny, który przez wiele lat cieszył się ogromną popularnością. Niedawno media obiegła wiadomość, że projekt został zakończony. W konsekwencji 15. sezon serialu okazał się ostatnim. Aktorzy otwarcie przyznają, że nie spodziewali się takiego obrotu spraw. Wiktoria Gąsiewska, która przez lata wcielała się w rolę Agaty, tłumaczy, że dla wszystkich była to zarówno niespodziewana, jak i bardzo przykra wiadomość.

Młodzi aktorzy „Rodzinki.pl” dorastali wraz ze swoimi bohaterami. Przygoda Wiktorii Gąsiewskiej z serialem rozpoczęła się, gdy miała zaledwie 14 lat. Od tego czasu sporo się zmieniło – jej kariera nabrała tempa. Aktorka wspomina tamten okres swojego życia z sentymentem i uśmiechem.

– Ostatnio obejrzałam jakiś stary odcinek. Moja buzia dosyć mocno się zmieniła od tego czasu. Fajnie zobaczyć coś, co się nagrywało 510 lat temu, i zauważyć tę różnicę. Gdy człowiek codziennie na siebie patrzy, to aż tak tego nie widzi. Przyzwyczajamy się do swojej buzi. Ale rzeczywiście jest spora różnica – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Wiktoria Gąsiewska.

Julia Wieniawa przyznała, że o zdjęciu „Rodzinki.pl” dowiedziała się z mediów społecznościowych Małgorzaty Kożuchowskiej. Wiktoria Gąsiewska wyznaje, że tak jak całą ekipę ją także zaskoczyła decyzja władz TVP. Aktorka patrzy jednak w przyszłość optymistycznie. Podobnie jak pozostali aktorzy grający w serialu nie narzeka bowiem na brak propozycji zawodowych.

– Każdy projekt ma swój początek i finał. W tym przypadku było to jednak niemiłe zaskoczenie. O tym, że „Rodzinka.pl” nie będzie kontynuowana, dowiedzieliśmy się z dnia na dzień, więc nie byliśmy na to przygotowani. Ponadto mieliśmy nagrywać 16. sezon serialu, więc zaskoczenie było podwójne – tłumaczy.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.