Newsy

Wiktoria Gąsiewska: Moja buzia dosyć mocno się zmieniła od czasu początków „Rodzinki.pl”. Fajnie zobaczyć coś, co się nagrywało 5–10 lat temu

2020-03-30  |  05:45

„Rodzinka.pl” to serial telewizyjny, który przez wiele lat cieszył się ogromną popularnością. Niedawno media obiegła wiadomość, że projekt został zakończony. W konsekwencji 15. sezon serialu okazał się ostatnim. Aktorzy otwarcie przyznają, że nie spodziewali się takiego obrotu spraw. Wiktoria Gąsiewska, która przez lata wcielała się w rolę Agaty, tłumaczy, że dla wszystkich była to zarówno niespodziewana, jak i bardzo przykra wiadomość.

Młodzi aktorzy „Rodzinki.pl” dorastali wraz ze swoimi bohaterami. Przygoda Wiktorii Gąsiewskiej z serialem rozpoczęła się, gdy miała zaledwie 14 lat. Od tego czasu sporo się zmieniło – jej kariera nabrała tempa. Aktorka wspomina tamten okres swojego życia z sentymentem i uśmiechem.

– Ostatnio obejrzałam jakiś stary odcinek. Moja buzia dosyć mocno się zmieniła od tego czasu. Fajnie zobaczyć coś, co się nagrywało 510 lat temu, i zauważyć tę różnicę. Gdy człowiek codziennie na siebie patrzy, to aż tak tego nie widzi. Przyzwyczajamy się do swojej buzi. Ale rzeczywiście jest spora różnica – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Wiktoria Gąsiewska.

Julia Wieniawa przyznała, że o zdjęciu „Rodzinki.pl” dowiedziała się z mediów społecznościowych Małgorzaty Kożuchowskiej. Wiktoria Gąsiewska wyznaje, że tak jak całą ekipę ją także zaskoczyła decyzja władz TVP. Aktorka patrzy jednak w przyszłość optymistycznie. Podobnie jak pozostali aktorzy grający w serialu nie narzeka bowiem na brak propozycji zawodowych.

– Każdy projekt ma swój początek i finał. W tym przypadku było to jednak niemiłe zaskoczenie. O tym, że „Rodzinka.pl” nie będzie kontynuowana, dowiedzieliśmy się z dnia na dzień, więc nie byliśmy na to przygotowani. Ponadto mieliśmy nagrywać 16. sezon serialu, więc zaskoczenie było podwójne – tłumaczy.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.