Newsy

Laureatki pierwszej edycji „The Voice Senior” właśnie wydały swoją debiutancką płytę. Składa się z ośmiu coverów o miłości

2021-02-10  |  06:16
Mówi:Elżbieta Szydłowska, zwyciężczyni „The Voice Senior”
Krystyna Szydłowska, zwyciężczyni „The Voice Senior”
Jolanta Szydłowska, zwyciężczyni „The Voice Senior”
  • MP4
  • Siostry Szydłowskie tłumaczą, że wydanie płyty było zawsze ich marzeniem i cieszą się, że program pomógł im je zrealizować. Jolanta Szydłowska zaznacza, że na płycie znajdą się covery, które najbardziej przypadły do gustu widzom muzycznego show. Pozostałe piosenki będą miały bardzo podobny klimat do tych, z których znane są siostry. Wokalistki pragną bowiem, by płyta była spójna stylistycznie.

    Siostry Szydłowskie podczas programu „The Voice Senior” znajdowały się w drużynie Urszuli Dudziak. Głosy widzów zdecydowały, że trio wygrało pierwszą edycję muzycznego show TVP. 5 lutego premierę miała debiutancka płyta wokalistek. W serwisach cyfrowych pojawił się wówczas singiel zapowiadający album – cover przeboju Maryli Rodowicz „Sing Sing Sing”.

    – Nasza debiutancka płyta składa się z ośmiu coverów, które zostały zaaranżowane i wyprodukowane przez znakomitych muzyków z wytwórni Universal Music Polska – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Elżbieta Szydłowska.

    Debiutancki album będzie nosił tytuł „Siostry Szydłowskie”. Znajdą się na nim między innymi takie piosenki jak: „Lollipop”, „Jolene”, „It's In His Kiss (The Shoop Shoop Song)” czy „Kwiat jednej nocy”. Wokalistki tłumaczą, że zależało im na kontynuowaniu stylistyki, która tak bardzo spodobała się widzom programu „The Voice Senior”.

    – Znajdują się na niej wielkie przeboje wspaniałych, światowej sławy wykonawców. Głównie są to utwory, które wykonywałyśmy w programie „The Voice Senior”. Z tych piosenek widzowie i słuchacze pamiętają nas najbardziej, są one bliskie naszemu sercu. Mówią o miłości, bo przecież ona jest w życiu najważniejsza. Na płycie znajdują się również utwory, które podkreślają siłę kobiet i determinację walki o mężczyznę – tłumaczy Jolanta Szydłowska.

    Chociaż kariera muzyczna sióstr nabrała tempa dopiero po zwycięstwie w programie „The Voice Senior”, panie mają doświadczenie sceniczne. Krystyna Szydłowska występowała przez wiele lat w Teatrze Kameralnym w Lublinie. Z kolei Elżbieta i Jolanta Szydłowskie niegdyś występowały razem na festiwalach muzycznych.

    – Nowe piosenki, które pojawią się na naszej debiutanckiej płycie, są zbliżone klimatem do utworów, które wykonywałyśmy w programie. Można powiedzieć, że to jest taka kontynuacja tego, z czego nasi widzowie najbardziej nas znają – zaznacza Elżbieta Szydłowska.

    Trio nie zamierza ograniczać się jedynie do coverów. Chociaż Siostry Szydłowskie bardzo lubią interpretować dobrze znane muzyczne przeboje, w przyszłości chciałyby występować również z własnym repertuarem. Mają nadzieję, że kolejna płyta umożliwi im zrealizować to marzenie.

    – Marzymy, żeby następna płyta była tylko nasza, ale od czegoś trzeba zacząć. Małymi kroczkami, mamy nadzieję, że dojdziemy do celu, czyli płyty z autorskimi piosenkami – wyjaśniają jednogłośnie Siostry Szydłowskie.

    – Cytując klasyka: najbardziej kochamy piosenki, które znamy – dodaje Jolanta Szydłowska.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Konsument

    Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

    Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

    Handel

    Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

    Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

    Teatr

    Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

    Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.