Newsy

Maja Sablewska: „Sablewska od stylu. Na okazje” to zupełnie nowy, odświeżony, bardzo dynamiczny i wesoły format. Mamy lożę szyderców, a dodatkowo pojawiają się celebryci

2019-04-08  |  06:45

Tym razem w swoim programie Maja Sablewska ma za zadanie znaleźć bohaterom ubrania na konkretną okazję. Chrzciny, śluby, urodziny czy inne ważne wydarzenia w życiu często bowiem wiążą się z kłopotem, co na siebie włożyć. Stylistka proponuje zestawienia, które są odpowiednie nie tylko na wybraną uroczystość, lecz także na każdą kieszeń. Gotowe już stylizacje komentuje loża szyderców, która czasami potrafi być bezlitosna.

Bohaterowie nowej edycji są w różnym wieku i w różnej sytuacji życiowej. Łączy ich jedno – nie zawsze potrafią się odnaleźć w świecie mody. Zuzię zgłosił do programu jej chłopak, który uważa, że dziewczyna ubiera się – delikatnie mówiąc – zbyt wyzywająco. Krótkie spódniczki, głębokie dekolty, panterka i wyjątkowo długie paznokcie to znaki rozpoznawcze jej stylu. Michał planuje wkrótce zaprosić Zuzię na uroczystość rodzinną i nie chce kolejny raz narażać się na komentarze członków rodziny. Dlatego też o pomoc poprosił Maję Sablewską. W kolejnych odcinkach programu stylistka na przykład wspiera Anetę w wyborze zestawu odpowiedniego na 23. rocznicę ślubu i doradza Joli, która zupełnie nie ma pomysłu, jak się ubrać, by dobrze wyglądać na rozmowie kwalifikacyjnej.

– Jest to zupełnie nowy, odświeżony, bardzo dynamiczny i bardzo wesoły format. Wybieramy stylizacje na okazje i mamy lożę szyderców, w której zazwyczaj są przyjaciele i rodzina naszych bohaterów. Chciałabym, żeby nie było łez, ale trudno z tym, czasami te łzy są, bo są to np. łzy szczęścia – mówi agencji Newseria Maja Sablewska, stylistka.

Loża szyderców natomiast ocenia stylizacje według własnego gustu, często krytykuje i wytyka błędy. Obrywa się nawet tym stylizacjom, które wybiera sama Maja Sablewska.

– Sama nie lubię krytykować, nie lubię oceniać. Uczę się cały czas nie oczekiwać. Natomiast loża szyderców, która się składa z rodziny, z przyjaciół, czasami z zaproszonych gości, to są ludzie, którzy bardzo krytycznie podchodzą do wszystkich stylizacji i czasami naprawdę też dostaję w kość za swoje stylizacje. Ale na tym też polega ten program. Na sam koniec bohater lub bohaterka wybierają jedną stylizację, w której się najlepiej czują i pojawią się w tej stylizacji na finale w metamorfozie, którą przeprowadzam ze swoimi ekspertami – mówi Maja Sablewska.

Kolejną nowością w odświeżonej formule programu jest to, że o pomoc w skompletowaniu garderoby poproszą stylistę znane osoby.

– Pojawiają się celebryci i to jest coś, na co się otworzyłam w tym sezonie, więc bardzo się cieszę, bo kilka znanych nazwisk, które potrzebują pomocy wizerunkowej, pojawi się w tej edycji – mówi Maja Sablewska.

Program „Sablewska od stylu. Na okazje” można oglądać na antenie TVN Style w niedziele o godz. 12.15.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.