Mówi: | Maja Sablewska |
Maja Sablewska: „Sablewska od stylu. Na okazje” to zupełnie nowy, odświeżony, bardzo dynamiczny i wesoły format. Mamy lożę szyderców, a dodatkowo pojawiają się celebryci
Tym razem w swoim programie Maja Sablewska ma za zadanie znaleźć bohaterom ubrania na konkretną okazję. Chrzciny, śluby, urodziny czy inne ważne wydarzenia w życiu często bowiem wiążą się z kłopotem, co na siebie włożyć. Stylistka proponuje zestawienia, które są odpowiednie nie tylko na wybraną uroczystość, lecz także na każdą kieszeń. Gotowe już stylizacje komentuje loża szyderców, która czasami potrafi być bezlitosna.
Bohaterowie nowej edycji są w różnym wieku i w różnej sytuacji życiowej. Łączy ich jedno – nie zawsze potrafią się odnaleźć w świecie mody. Zuzię zgłosił do programu jej chłopak, który uważa, że dziewczyna ubiera się – delikatnie mówiąc – zbyt wyzywająco. Krótkie spódniczki, głębokie dekolty, panterka i wyjątkowo długie paznokcie to znaki rozpoznawcze jej stylu. Michał planuje wkrótce zaprosić Zuzię na uroczystość rodzinną i nie chce kolejny raz narażać się na komentarze członków rodziny. Dlatego też o pomoc poprosił Maję Sablewską. W kolejnych odcinkach programu stylistka na przykład wspiera Anetę w wyborze zestawu odpowiedniego na 23. rocznicę ślubu i doradza Joli, która zupełnie nie ma pomysłu, jak się ubrać, by dobrze wyglądać na rozmowie kwalifikacyjnej.
– Jest to zupełnie nowy, odświeżony, bardzo dynamiczny i bardzo wesoły format. Wybieramy stylizacje na okazje i mamy lożę szyderców, w której zazwyczaj są przyjaciele i rodzina naszych bohaterów. Chciałabym, żeby nie było łez, ale trudno z tym, czasami te łzy są, bo są to np. łzy szczęścia – mówi agencji Newseria Maja Sablewska, stylistka.
Loża szyderców natomiast ocenia stylizacje według własnego gustu, często krytykuje i wytyka błędy. Obrywa się nawet tym stylizacjom, które wybiera sama Maja Sablewska.
– Sama nie lubię krytykować, nie lubię oceniać. Uczę się cały czas nie oczekiwać. Natomiast loża szyderców, która się składa z rodziny, z przyjaciół, czasami z zaproszonych gości, to są ludzie, którzy bardzo krytycznie podchodzą do wszystkich stylizacji i czasami naprawdę też dostaję w kość za swoje stylizacje. Ale na tym też polega ten program. Na sam koniec bohater lub bohaterka wybierają jedną stylizację, w której się najlepiej czują i pojawią się w tej stylizacji na finale w metamorfozie, którą przeprowadzam ze swoimi ekspertami – mówi Maja Sablewska.
Kolejną nowością w odświeżonej formule programu jest to, że o pomoc w skompletowaniu garderoby poproszą stylistę znane osoby.
– Pojawiają się celebryci i to jest coś, na co się otworzyłam w tym sezonie, więc bardzo się cieszę, bo kilka znanych nazwisk, które potrzebują pomocy wizerunkowej, pojawi się w tej edycji – mówi Maja Sablewska.
Program „Sablewska od stylu. Na okazje” można oglądać na antenie TVN Style w niedziele o godz. 12.15.
Czytaj także
- 2024-10-31: Medycyna stylu życia zyskuje na znaczeniu. Może zapobiegać przewlekłym chorobom serca i nowotworom
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-23: Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne
- 2024-12-02: Maja Sablewska: Czułam się wypalona, przeszłam terapię. Zaczęłam inwestować w siebie, w swoją psychikę i świadomość
- 2024-11-14: Maja Sablewska: Bohaterki mojego programu mają mnie na sto procent, czują to i obdarzają mnie zaufaniem. Jestem zupełnie inna niż wtedy, kiedy zaczynałam robić te metamorfozy
- 2024-08-07: Maja Klajda (Miss Polonia 2024): W konkursie chodzi nie tylko o piękno zewnętrzne, ale też o możliwość udziału w projektach charytatywnych. Wiem, że mogę wiele osiągnąć
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.