Newsy

Maja Sablewska: „Sablewska od stylu. Na okazje” to zupełnie nowy, odświeżony, bardzo dynamiczny i wesoły format. Mamy lożę szyderców, a dodatkowo pojawiają się celebryci

2019-04-08  |  06:45

Tym razem w swoim programie Maja Sablewska ma za zadanie znaleźć bohaterom ubrania na konkretną okazję. Chrzciny, śluby, urodziny czy inne ważne wydarzenia w życiu często bowiem wiążą się z kłopotem, co na siebie włożyć. Stylistka proponuje zestawienia, które są odpowiednie nie tylko na wybraną uroczystość, lecz także na każdą kieszeń. Gotowe już stylizacje komentuje loża szyderców, która czasami potrafi być bezlitosna.

Bohaterowie nowej edycji są w różnym wieku i w różnej sytuacji życiowej. Łączy ich jedno – nie zawsze potrafią się odnaleźć w świecie mody. Zuzię zgłosił do programu jej chłopak, który uważa, że dziewczyna ubiera się – delikatnie mówiąc – zbyt wyzywająco. Krótkie spódniczki, głębokie dekolty, panterka i wyjątkowo długie paznokcie to znaki rozpoznawcze jej stylu. Michał planuje wkrótce zaprosić Zuzię na uroczystość rodzinną i nie chce kolejny raz narażać się na komentarze członków rodziny. Dlatego też o pomoc poprosił Maję Sablewską. W kolejnych odcinkach programu stylistka na przykład wspiera Anetę w wyborze zestawu odpowiedniego na 23. rocznicę ślubu i doradza Joli, która zupełnie nie ma pomysłu, jak się ubrać, by dobrze wyglądać na rozmowie kwalifikacyjnej.

– Jest to zupełnie nowy, odświeżony, bardzo dynamiczny i bardzo wesoły format. Wybieramy stylizacje na okazje i mamy lożę szyderców, w której zazwyczaj są przyjaciele i rodzina naszych bohaterów. Chciałabym, żeby nie było łez, ale trudno z tym, czasami te łzy są, bo są to np. łzy szczęścia – mówi agencji Newseria Maja Sablewska, stylistka.

Loża szyderców natomiast ocenia stylizacje według własnego gustu, często krytykuje i wytyka błędy. Obrywa się nawet tym stylizacjom, które wybiera sama Maja Sablewska.

– Sama nie lubię krytykować, nie lubię oceniać. Uczę się cały czas nie oczekiwać. Natomiast loża szyderców, która się składa z rodziny, z przyjaciół, czasami z zaproszonych gości, to są ludzie, którzy bardzo krytycznie podchodzą do wszystkich stylizacji i czasami naprawdę też dostaję w kość za swoje stylizacje. Ale na tym też polega ten program. Na sam koniec bohater lub bohaterka wybierają jedną stylizację, w której się najlepiej czują i pojawią się w tej stylizacji na finale w metamorfozie, którą przeprowadzam ze swoimi ekspertami – mówi Maja Sablewska.

Kolejną nowością w odświeżonej formule programu jest to, że o pomoc w skompletowaniu garderoby poproszą stylistę znane osoby.

– Pojawiają się celebryci i to jest coś, na co się otworzyłam w tym sezonie, więc bardzo się cieszę, bo kilka znanych nazwisk, które potrzebują pomocy wizerunkowej, pojawi się w tej edycji – mówi Maja Sablewska.

Program „Sablewska od stylu. Na okazje” można oglądać na antenie TVN Style w niedziele o godz. 12.15.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.