Mówi: | Bartłomiej Główczyński (szef kanałów lifestylowych w Discovery Networks) Monika Mrozowska (aktorka) |
„MasterChef Junior” od 26 maja w TLC. Twarzą kampanii promocyjnej programu została Monika Mrozowska
„MasterChef Junior” to kolejna odsłona jednego z najpopularniejszych programów kulinarnych na świecie. Pierwszy spot zapowiadający show zostanie wyemitowany na kanale TLC 10 maja. Kampania z udziałem Moniki Mrozowskiej będzie nawiązywać do obchodzonego w dniu premiery programu Dnia Matki.
– W odpowiedzi na ogromną popularność dorosłej wersji „MasterChef”, którą w zeszłym roku pokazywaliśmy na antenie TLC, zdecydowaliśmy się pokazać wersję z udziałem dzieci „MasterChef Junior” i spodziewamy się dobrego wyniku oglądalności. W promocji programu weźmie udział Monika Mrozowska, która jednoznacznie kojarzy się z pasją do gotowania, ale też z zarażaniem tą pasją swoich dzieci – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartłomiej Główczyński, szef kanałów lifestylowych w Discovery Networks.
Monika Mrozowska, która została twarzą kampanii promującej amerykańską edycję „MasterChef Junior”, od wielu lat promuje zdrowe odżywianie i rozwija pasję gotowania u najmłodszych.
– To chyba nie jest dla nikogo zaskoczeniem, że jestem mamą. Ale przy okazji kręcenia tego spotu zostałam fikcyjną mamą czwórki nowych dzieci: Zosi, Julki, Mateusza i Wicka. Niesforne dzieciaki, ale kochane – mówi Monika Mrozowska.
Gotowanie to jedna z największych pasji Mrozowskiej. Aktorka dzieli się najlepszymi przepisami na swojej stronie internetowej, prowadzi również warsztaty kulinarne dla dorosłych i dzieci.
– Lubię pracę z dziećmi i jeżeli widzę, że one też są dobrze do mnie nastawione, to właściwie nie odgrywa roli czy razem gotujemy, czy mamy tylko pogadać albo się powygłupiać. Każdą aktywność można wykorzystać jako pretekst do spędzania miło czasu, nawet z obcymi dziećmi. Uwielbiam przede wszystkim spotkania kulinarne, zwłaszcza warsztaty z dziećmi, które wykazują się niesamowitą kreatywnością. Mam nadzieję, że w tym programie również będzie to widać – mówi Mrozowska.
Premiera programu „MasterChef Junior” 26 maja, o godzinie 20:00, na kanale TLC.
Czytaj także
- 2024-09-27: MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
- 2024-09-13: Monika Miller: Zastanawiam się, czy chcę ślubu tradycyjnego, czy na przykład na plaży w Macedonii. Myślę też, czy zaprosić gości i czy chcę rodzinę
- 2024-09-23: Monika Miller: Troszkę odeszłam z polskiego show-biznesu, bo ja nie do końca do niego pasuję. Na co dzień nie czytam i nie mówię po polsku
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-09-23: Monika Mrozowska: Półmaraton dodał mi siły i odwagi. Zamierzam próbować rzeczy, które kiedyś spisałam na straty
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
- 2024-10-09: Monika Mrozowska: Mamy w mieszkaniu małą lodówkę i dlatego nie robię zakupów na zapas. Dzięki temu nie marnuję jedzenia
- 2024-09-17: Monika Mrozowska: Zrezygnowałam z wielu projektów zawodowych, żeby się przygotować do nowego roku szkolnego. Dzieciakom zależy na tym, żebym miała dla nich czas
- 2024-04-03: Monika Richardson: Nowy kolor włosów to nowa energia. Dzisiaj jestem ruda, ale jutro może wrócę do fioletowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.