Newsy

„MasterChef Junior” od 26 maja w TLC. Twarzą kampanii promocyjnej programu została Monika Mrozowska

2014-05-02  |  06:50
Mówi:Bartłomiej Główczyński (szef kanałów lifestylowych w Discovery Networks)
Monika Mrozowska (aktorka)
  • MP4
  • Od 26 maja na antenie TLC emitowany będzie „MasterChef Junior”, w którym o tytuł szefa kuchni walczyć będą dzieci. W kampanii promującej program weźmie udział Monika Mrozowska.

    „MasterChef Junior” to kolejna odsłona jednego z najpopularniejszych programów kulinarnych na świecie. Pierwszy spot zapowiadający show zostanie wyemitowany na kanale TLC 10 maja. Kampania z udziałem Moniki Mrozowskiej będzie nawiązywać do obchodzonego w dniu premiery programu Dnia Matki.

    W odpowiedzi na ogromną popularność dorosłej wersji „MasterChef”, którą w zeszłym roku pokazywaliśmy na antenie TLC, zdecydowaliśmy się pokazać wersję z udziałem dzieci „MasterChef Junior” i spodziewamy się dobrego wyniku oglądalności. W promocji programu weźmie udział Monika Mrozowska, która jednoznacznie kojarzy się z pasją do gotowania, ale też z zarażaniem tą pasją swoich dzieci – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartłomiej Główczyński, szef kanałów lifestylowych w Discovery Networks. 

    Monika Mrozowska, która została twarzą kampanii promującej amerykańską edycję „MasterChef Junior”, od wielu lat promuje zdrowe odżywianie i rozwija pasję gotowania u najmłodszych.

    To chyba nie jest dla nikogo zaskoczeniem, że jestem mamą. Ale przy okazji kręcenia tego spotu zostałam fikcyjną mamą czwórki nowych dzieci: Zosi, Julki, Mateusza i Wicka. Niesforne dzieciaki, ale kochane –  mówi Monika Mrozowska.

    Gotowanie to jedna z największych pasji Mrozowskiej. Aktorka dzieli się najlepszymi przepisami na swojej stronie internetowej, prowadzi również warsztaty kulinarne dla dorosłych i dzieci.

    Lubię pracę z dziećmi i jeżeli widzę, że one też są dobrze do mnie nastawione, to właściwie nie odgrywa roli czy razem gotujemy, czy mamy tylko pogadać albo się powygłupiać. Każdą aktywność można wykorzystać jako pretekst do spędzania miło czasu, nawet z obcymi dziećmi. Uwielbiam przede wszystkim spotkania kulinarne, zwłaszcza warsztaty z dziećmi, które wykazują się niesamowitą kreatywnością. Mam nadzieję, że w tym programie również będzie to widać – mówi Mrozowska.

    Premiera programu  „MasterChef Junior” 26 maja, o godzinie 20:00, na kanale TLC.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Dom i ogród

    Handel

    Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

    W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

    Moda

    Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

    Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.