Newsy

Rafał Brzozowski: Jestem zachwycony programem „The Voice Senior”. Sam kiedyś byłem uczestnikiem podobnego formatu

2020-09-02  |  06:12

Wokalista, dotychczas znany widzom z teleturniejów „Koło fortuny” i „Jaka to melodia?”, za kilka miesięcy zadebiutuje również jako gospodarz „The Voice Senior”.  Zastąpi w tej roli Tomasza Kammela. Prezenter wierzy, że dobrze wywiąże się z tego zadania i będzie potrafił dodać otuchy seniorom, ponieważ kiedyś sam był uczestnikiem podobnego programu. Doskonale więc wie, jakie emocje towarzyszą przed wejściem na scenę i poddaniem się ocenom jury. Prowadzący zdradza również, że spory lifting przeszedł popularny teleturniej TVP1. Twórcy z rozmachem zastosowali nowoczesne rozwiązania multimedialne, a efekt jest imponujący.

Rafał Brzozowski podkreśla, że poprowadzenie tak wyjątkowego talent show jak „The Voice Senior” to dla niego zaszczyt, duże zawodowe wyzwanie i kolejna telewizyjna przygoda.

Jestem zachwycony tym programem. Jesteśmy już po pierwszych dniach nagrań. Poznałem historie 40 osób, genialnych, cudownych, fantastycznych. Sam się nauczyłem, wzruszyłem w wielu momentach. Program może nie jest dla mnie nowością, bo sam przecież kiedyś byłem uczestnikiem „The Voice of Poland”. Tutaj w „Seniorze” jest jednak trochę inaczej, to są bardziej ludzkie historie, ale z piękną i wspaniałą puentą muzyczną. Tak że cieszę się i zapraszam na „The Voice Senior” – mówi agencji Newseria Rafał Brzozowski.

Program prawdopodobnie trafi na antenę TVP w grudniu, a współprowadzącą będzie Marta Manowska. W jury z kolei zobaczymy Alicję Majewską, Izabelę Trojanowską, Andrzeja Piasecznego i Witolda Paszta. A już teraz prezenter zachęca do oglądania teleturnieju „Jaka to melodia?”. Prezenter zapowiada dużo niespodzianek.

„Jaka to melodia?” standardowo, codziennie o 17.25, w weekendy mamy inną godzinę. Będą wspaniałe gwiazdy, supergoście i jednocześnie pokażemy wreszcie technologię. Zrobiliśmy potężne studio z multimediami, więc gwiazdy są zachwycone tym, co dla nich przygotowaliśmy. Pracowaliśmy w pocie czoła przez lipiec i sierpień, żeby ta jesień była najlepsza w naszym programie – mówi.

Rafał Brzozowski jest gospodarzem teleturnieju „Jaka to melodia?” od ubiegłego roku, kiedy zastąpił w tej roli Norbiego, który z kolei trafił do „Koła Fortuny”. Jego zdaniem to było dobre posunięcie producentów.

Wydaje mi się, że obydwa programy bardzo zyskały na tej zmianie, przede wszystkim pod względem oglądalności, więc nie mogło być lepiej. Uważam, że ta zmiana była obydwu programom bardzo potrzebna – mówi.

Nie ukrywa, że jest zadowolony z przebiegu swojej kariery zawodowej. Lubi to, co robi, spełnia swoje marzenia i realizuje pasje. Doskonale odnalazł się w roli prezentera programów rozrywkowych, ale znajduje również czas, by zamknąć się w studiu i pracować nad nowymi utworami.

– Zastanawiałem się nad tym, czy wybierać którąś ze stron, jednak stwierdziłem, że trzeba być sobą. Jeżeli daje mi to satysfakcję i prowadzę programy rozrywkowe, a jednocześnie uda mi się na scenie, to takie połączenie byłoby czymś, co może się jeszcze nikomu nie udało, więc trzymam kciuki, że mi się uda – mówi.

25 sierpnia Rafał Brzozowski zaprezentował swój najnowszy singiel „Gentleman”. Można go posłuchać w serwisie YouTube.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.