Newsy

Sławomir: „The Big Music Quiz” to naprawdę gruba impreza, wspaniałe gwiazdy i zachwycająca scenografia

2018-03-09  |  06:21

W teleturnieju „The Big Music Quiz” dwa zespoły gwiazd prześcigają się, by jak najszybciej podać nazwiska wykonawców i tytuły prezentowanych utworów muzycznych. Gospodarz programu już wierzy w sukces nowego show i zapowiada, że każdy znajdzie w nim coś dla siebie. Będzie można usłyszeć zarówno muzykę klasyczną, jak i disco polo, przedwojenne szlagiery i piosenki dla dzieci. Uczestnikami programu będą znani aktorzy, dziennikarze i celebryci z pierwszych stron gazet.

Po pierwszych nagraniach do nowego programu Dwójki, autor przeboju „Miłość w Zakopanem” przyznaje, że doskonale czuje się w roli prowadzącego i zrobi wszystko, by przyciągnąć przed ekrany miliony telewidzów. Nie jest to jego debiut w tym charakterze, dlatego nie czuje tremy.

– Mamy cały czas swój program w TVS – „Śląska karuzela”, także jesteśmy na bieżąco z tematami muzycznymi. Natomiast tutaj jest już naprawdę gruba impreza, wspaniałe gwiazdy, scenografia, która zachwyca, i mam nadzieję, że połączenie tego wszystkiego będzie gwarancją sukcesu – mówi agencji Newseria Sławomir, prowadzący „The Big Music Quiz”.

Sławomir podkreśla, że nowe show TVP2 skierowane jest do szerokiej widowni o zróżnicowanych gustach muzycznych.

– Obiecuję, że muzyka rock-polo się pojawi, a ponieważ mamy tutaj cały przekrój muzyczny – od muzyki klasycznej, Eugeniusza Bodo, Fasolek, to również disco-polo będzie grane – mówi Sławomir.

Każdy odcinek „The Big Music Quiz” będzie składał się z sześciu rund, w ramach których uczestnicy rozwiązują zadania o zróżnicowanym stopniu trudności. Pierwsza runda ma dodatkowo na celu wyłonienie kapitanów obu drużyn, którzy następnie dobierają sobie zespół spośród pozostałych uczestników.

– Będzie gra o to, kto wśród nich zostanie kapitanem i następnie kapitanowie wybierają swoje drużyny, trochę jak na wuefie, zawsze byłem gruby, zostawałem na końcu i szedłem na bramkę, ale tutaj jest dużo radośniej i te szanse będą na pewno wyrównane – mówi Sławomir.

– Tak naprawdę zobaczymy, czy panie wolą panów, czy panowie wolą panie, to wszystko absolutnie zależy od naszych gości – mówi Kajra, prowadząca „The Big Music Quiz”.

Uczestnicy teleturnieju – dwie drużyny złożone z czterech gwiazd – muszą się wykazać dobrym słuchem, znajomością muzyki i poczuciem humoru. Wszystko będzie się odbywać w rytmach największych hitów, które zagwarantują widzom dobrą zabawę.

Nasze gwiazdy niewątpliwie zaskoczą, bo naprawdę to, co one wyprawiają podczas nagrań – łącznie z tym, że na wizji chłopy zaczęły nam się całować. My staramy się poskramiać naszych gości, ale wszystko to zobaczycie w naszym programie – mówi Sławomir.

W „The Big Music Quiz” wystąpią m.in. Antoni Królikowski, Katarzyna Bujakiewicz, Mateusz Banasiak, Olga Frycz, Piotr Kupicha, Anna Dereszowska, Daria Widawska, Marek Sierocki, Aleksandra Szwed, Małgorzata Ostrowska-Królikowska, Paweł Królikowski, Marek Kaliszuk i Kamil Baleja. Pierwszy odcinek wystartuje w najbliższą niedzielę o godzinie 20:05 w TVP2.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.