Mówi: | Sławomir, prowadzący „The Big Music Quiz” |
Sławomir: „The Big Music Quiz” to naprawdę gruba impreza, wspaniałe gwiazdy i zachwycająca scenografia
W teleturnieju „The Big Music Quiz” dwa zespoły gwiazd prześcigają się, by jak najszybciej podać nazwiska wykonawców i tytuły prezentowanych utworów muzycznych. Gospodarz programu już wierzy w sukces nowego show i zapowiada, że każdy znajdzie w nim coś dla siebie. Będzie można usłyszeć zarówno muzykę klasyczną, jak i disco polo, przedwojenne szlagiery i piosenki dla dzieci. Uczestnikami programu będą znani aktorzy, dziennikarze i celebryci z pierwszych stron gazet.
Po pierwszych nagraniach do nowego programu Dwójki, autor przeboju „Miłość w Zakopanem” przyznaje, że doskonale czuje się w roli prowadzącego i zrobi wszystko, by przyciągnąć przed ekrany miliony telewidzów. Nie jest to jego debiut w tym charakterze, dlatego nie czuje tremy.
– Mamy cały czas swój program w TVS – „Śląska karuzela”, także jesteśmy na bieżąco z tematami muzycznymi. Natomiast tutaj jest już naprawdę gruba impreza, wspaniałe gwiazdy, scenografia, która zachwyca, i mam nadzieję, że połączenie tego wszystkiego będzie gwarancją sukcesu – mówi agencji Newseria Sławomir, prowadzący „The Big Music Quiz”.
Sławomir podkreśla, że nowe show TVP2 skierowane jest do szerokiej widowni o zróżnicowanych gustach muzycznych.
– Obiecuję, że muzyka rock-polo się pojawi, a ponieważ mamy tutaj cały przekrój muzyczny – od muzyki klasycznej, Eugeniusza Bodo, Fasolek, to również disco-polo będzie grane – mówi Sławomir.
Każdy odcinek „The Big Music Quiz” będzie składał się z sześciu rund, w ramach których uczestnicy rozwiązują zadania o zróżnicowanym stopniu trudności. Pierwsza runda ma dodatkowo na celu wyłonienie kapitanów obu drużyn, którzy następnie dobierają sobie zespół spośród pozostałych uczestników.
– Będzie gra o to, kto wśród nich zostanie kapitanem i następnie kapitanowie wybierają swoje drużyny, trochę jak na wuefie, zawsze byłem gruby, zostawałem na końcu i szedłem na bramkę, ale tutaj jest dużo radośniej i te szanse będą na pewno wyrównane – mówi Sławomir.
– Tak naprawdę zobaczymy, czy panie wolą panów, czy panowie wolą panie, to wszystko absolutnie zależy od naszych gości – mówi Kajra, prowadząca „The Big Music Quiz”.
Uczestnicy teleturnieju – dwie drużyny złożone z czterech gwiazd – muszą się wykazać dobrym słuchem, znajomością muzyki i poczuciem humoru. Wszystko będzie się odbywać w rytmach największych hitów, które zagwarantują widzom dobrą zabawę.
– Nasze gwiazdy niewątpliwie zaskoczą, bo naprawdę to, co one wyprawiają podczas nagrań – łącznie z tym, że na wizji chłopy zaczęły nam się całować. My staramy się poskramiać naszych gości, ale wszystko to zobaczycie w naszym programie – mówi Sławomir.
W „The Big Music Quiz” wystąpią m.in. Antoni Królikowski, Katarzyna Bujakiewicz, Mateusz Banasiak, Olga Frycz, Piotr Kupicha, Anna Dereszowska, Daria Widawska, Marek Sierocki, Aleksandra Szwed, Małgorzata Ostrowska-Królikowska, Paweł Królikowski, Marek Kaliszuk i Kamil Baleja. Pierwszy odcinek wystartuje w najbliższą niedzielę o godzinie 20:05 w TVP2.
Czytaj także
- 2024-10-18: Nowe technologie zmieniają pracę statystyków. Mogą poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji
- 2024-10-17: Sztuczna inteligencja coraz mocniej wchodzi w medycynę. Potrzebna wielka baza danych pacjentów
- 2024-10-01: Margaret: Wymowa języka francuskiego jest dla mnie bardzo wymagająca. Teraz znowu zaśpiewam w tym języku i mam nadzieję, że pójdzie mi lepiej
- 2024-09-23: Monika Miller: Troszkę odeszłam z polskiego show-biznesu, bo ja nie do końca do niego pasuję. Na co dzień nie czytam i nie mówię po polsku
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-09-09: W przyszłym tygodniu wchodzi w życie część przepisów nowego prawa autorskiego. Wzmacniają pozycję twórców i mediów oraz zapewniają im prawo do wynagrodzenia
- 2024-09-03: Jessica Mercedes: Mój brat został potrącony na pasach, mimo że miał zielone światło. Była to dla nas strasznie stresująca sytuacja
- 2024-09-19: Gabi Drzewiecka i Jagna Niedzielska: Filipińczycy są ludźmi otwartymi i im mniej mają, tym więcej chcą ci dać. To jest wzruszające i na pewno dające do myślenia
- 2024-09-30: Daria Ładocha: Część uczestników już dużo wcześniej chciała wziąć udział w „Azja Express”. To powoduje, że pojawia się determinacja i motywacja
- 2024-10-04: Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk: Na Filipinach spałyśmy z karaluchami i innymi robakami. Brakowało nam moskitiery na całe ciało
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.