Newsy

Radosław Majdan: mężczyźni dbają o wygląd głównie, aby podobać się kobietom

2016-05-05  |  07:05

Pierwszymi recenzentkami nowych perfum sygnowanych przez Radosława Majdana były kobiety. Zdaniem byłego piłkarza męskie zapachy muszą się podobać przede wszystkim kobietom, to one najczęściej kupują je bowiem dla swoich partnerów. Majdan uważa również, że mężczyźni dbają o siebie przede wszystkim dla kobiet.

W kwietniu na rynek trafiły kolejne męskie perfumy z linii Vabun, sygnowanej przez Radosława Majdana. Były piłkarz twierdzi, że inspiracje do stworzenia zapachu czerpał przede wszystkim z rozmów z ludźmi, głównie z kobietami. To panie były też pierwszymi recenzentkami perfum. Zdaniem Radosława Majdana męskie perfumy muszą się bowiem podobać także kobietom.

– Często nasze perfumy kupują panie dla swoich mężczyzn albo przychodzą faceci i mówią, że ich kobiety bardzo namawiają ich na ten zakup. Faceci większość rzeczy związanych z wyglądem robią w pewnym sensie dla kobiet – mówi Radosław Majdan agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wśród osób, które jako pierwsze recenzowały nowy zapach z linii Vabun, była narzeczona ich twórcy, Małgorzata Rozenek. Radosław Majdan zapewnia, że bardzo często korzysta z jej rad i bazuje na jej dobrym guście.

– Vabun Sport, który jest naszym ostatnim zapachem, również się jej podoba, z czego się cieszę. Chociaż jej ulubionym zapachem, który trafił w jej gust, jest Vabun Gold – mówi Radosław Majdan.

Marka Vabun zadebiutowała na polskim rynku w 2011 roku. Obecnie obejmuje sześć produktów: trzy wody perfumowane oraz trzy żele pod prysznic, które – według Radosława Majdana – przeznaczone są przede wszystkim dla mężczyzn nowoczesnych i nietuzinkowych. Były piłkarz zapewnia, że sam używa wyłącznie perfum Vabun.

– To też chyba jest świadectwem tego, że się z tym utożsamiam i starałem się zrobić coś, co nie będzie tanią podróbką, skokiem na kasę czy pomysłem na jakiś nowy biznes. Bo nie potrzebowałem specjalnie jakichś nowych biznesów, bardziej zrobiłem to z ciekawości – mówi Radosław Majdan.

Były reprezentant Polski nie wyklucza, że w najbliższym czasie marka Vabun wzbogaci się również o perfumy damskie. Nazwa firmy oznacza złotego jastrzębia, indiański symbol świtu i odrodzenia. Radosław Majdan twierdzi, że jest to jego opiekun duchowy związany z datą jego urodzenia. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.