Newsy

Adrianna Palka: W mojej szafie jest wiele dresów, leginsów, topów. Chcę się ubierać bardziej kobieco, w sukienki i w szpilki

2023-03-21  |  06:26

Mimo że trenerka prowadzi sportowy styl życia, to jej garderoba nie jest zdominowana przez ubrania przeznaczone tylko do uprawiania ćwiczeń. Jak zapewnia, coraz częściej kupuje zmysłowe sukienki i szpilki. Wiosną i latem chce jeszcze bardziej podkreślać swoją kobiecość, bawić się modą, łączyć style, a przy tym czuć się wygodnie i seksownie.

Adrianna Palka planuje wiosenne odświeżenie swojej garderoby. Już rozgląda się m.in. za zwiewnymi, dziewczęcymi sukienkami i butami na wysokim obcasie.

– W mojej szafie jest wiele dresów, leginsów, topów, ale też czasami lubię się ubrać kobieco, lubię sukienki, połączenie mody sportowej razem z bardziej kobiecą, czyli coś obcisłego, coś, co odkrywa nogi. I mam takie postanowienie noworoczne, bo dużo ludzi po prostu chce trenować, chce dbać o formę, a ja postanowiłam, że coraz częściej będę się ubierała bardziej kobieco, w sukienki i w szpilki – mówi agencji Newseria Lifestyle Adrianna Palka.

Trenerka przekonuje, że bardzo bliski jest jej styl oversize’owy, ale w nowym wydaniu. Zamiast obszernych, niemal całkowicie zakrywających sylwetkę ubrań wybiera takie, które podkreślają walory jej zgrabnej figury.

– Podoba mi się przede wszystkim wygoda, swoboda i kiedyś ten oversize zakrywał ciało, a teraz kobiety, które są szczupłe, zakładają modne luźne rzeczy, dzięki którym czują się wygodnie, ale i kobieco – mówi.

Adrianna Palka jest zwolenniczką przełamywania trendów i łączenia na przykład stylu sportowego z eleganckim. Każdej stylizacji chętnie dodaje też charakteru oryginalnymi dodatkami.

– Fajne jest też to, że do dresów możemy sobie założyć elegancki płaszcz  czy kapelusz. To jest niesamowite, że przełamałyśmy takie trendy, takie schematy, które kiedyś obowiązywały. I pandemia właśnie pokazała to, że wygoda, akceptacja siebie i przede wszystkim swój styl są najważniejsze – dodaje trenerka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.