Mówi: | Agnieszka Popielewicz |
Funkcja: | dziennikarka |
Agnieszka Popielewicz: zwiewna suknia i naturalny makijaż to trendy ślubne 2014 roku
W tym roku modna panna młoda powinna mieć zwiewną suknię, naturalny makijaż oraz lekką fryzurę. Kreatorzy sukien ślubnych przygotowali już propozycje na nadchodzący sezon. Coraz popularniejsze stają się też wesela z motywem przewodnim.
Nadchodzącej wiosny modne będą asymetryczne, transparentne dekolty, koronkowe suknie, błyszczące i przezroczyste tkaniny oraz odsłonięte ramiona. Odważniejsza panna młoda może tej wiosny zamiast sukni wybrać ślubne spodnie, np. u Givenchy lub zamiast tradycyjnego welonu na głowę nałożyć kapelusz, np. od hiszpańskiej marki Yolan Cris.
– Przeglądając trendy na ten rok, mam wrażenie, że będzie bardzo delikatnie. Odchodzi się od wielkich sukni. Jest zwiewnie, jest koronkowo – ocenia Agnieszka Popielewicz, prezenterka telewizyjna i autorka portalu ślubnego powiedzmytak.pl
Coraz większą popularność zyskują śluby i wesela z motywem przewodnim. Nowoczesne pary młode starają się odejść od tradycyjnych ceremonii i mają własne, często odbiegające od klasycznych koncepcji, pomysły na celebrację tego wyjątkowego wydarzenia.
– Ostatnio bardzo mi się spodobał motyw pawich piór. Widziałam też przepiękny pomysł na koronkowy ślub, czyli koronka, która się przewija od zaproszeń, poprzez suknię, aż po dekoracje – mówi Agnieszka Popielewicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Młode pary w Polsce chcą coraz częściej, tak jak dzieje się to za granicą, móc zorganizować ślub i wesele w plenerze, na łonie natury. Plaża, ogród czy park to wymarzona sceneria ślubna wielu panien młodych. Dzięki zmieniającym się regulacjom prawnym i większej przychylności urzędników do niecodziennych pragnień nowożeńców, takich nietypowych zaślubin odbywa się w kraju coraz więcej.
Agnieszka Popielewicz udziela pomocnych rad przy planowaniu uroczystości ślubnych na portalu Agnieszki Popielewicz powiedzmytak.pl.
Czytaj także
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-09-13: Monika Miller: Zastanawiam się, czy chcę ślubu tradycyjnego, czy na przykład na plaży w Macedonii. Myślę też, czy zaprosić gości i czy chcę rodzinę
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
- 2024-06-06: Handel w sieci nie zwalnia mimo zawirowań w gospodarce. Coraz większą rolę odgrywa w nim sztuczna inteligencja
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.