Mówi: | Agnieszka Popielewicz |
Funkcja: | dziennikarka |
Agnieszka Popielewicz: zwiewna suknia i naturalny makijaż to trendy ślubne 2014 roku
W tym roku modna panna młoda powinna mieć zwiewną suknię, naturalny makijaż oraz lekką fryzurę. Kreatorzy sukien ślubnych przygotowali już propozycje na nadchodzący sezon. Coraz popularniejsze stają się też wesela z motywem przewodnim.
Nadchodzącej wiosny modne będą asymetryczne, transparentne dekolty, koronkowe suknie, błyszczące i przezroczyste tkaniny oraz odsłonięte ramiona. Odważniejsza panna młoda może tej wiosny zamiast sukni wybrać ślubne spodnie, np. u Givenchy lub zamiast tradycyjnego welonu na głowę nałożyć kapelusz, np. od hiszpańskiej marki Yolan Cris.
– Przeglądając trendy na ten rok, mam wrażenie, że będzie bardzo delikatnie. Odchodzi się od wielkich sukni. Jest zwiewnie, jest koronkowo – ocenia Agnieszka Popielewicz, prezenterka telewizyjna i autorka portalu ślubnego powiedzmytak.pl
Coraz większą popularność zyskują śluby i wesela z motywem przewodnim. Nowoczesne pary młode starają się odejść od tradycyjnych ceremonii i mają własne, często odbiegające od klasycznych koncepcji, pomysły na celebrację tego wyjątkowego wydarzenia.
– Ostatnio bardzo mi się spodobał motyw pawich piór. Widziałam też przepiękny pomysł na koronkowy ślub, czyli koronka, która się przewija od zaproszeń, poprzez suknię, aż po dekoracje – mówi Agnieszka Popielewicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Młode pary w Polsce chcą coraz częściej, tak jak dzieje się to za granicą, móc zorganizować ślub i wesele w plenerze, na łonie natury. Plaża, ogród czy park to wymarzona sceneria ślubna wielu panien młodych. Dzięki zmieniającym się regulacjom prawnym i większej przychylności urzędników do niecodziennych pragnień nowożeńców, takich nietypowych zaślubin odbywa się w kraju coraz więcej.
Agnieszka Popielewicz udziela pomocnych rad przy planowaniu uroczystości ślubnych na portalu Agnieszki Popielewicz powiedzmytak.pl.
Czytaj także
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-09-13: Monika Miller: Zastanawiam się, czy chcę ślubu tradycyjnego, czy na przykład na plaży w Macedonii. Myślę też, czy zaprosić gości i czy chcę rodzinę
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
- 2024-06-06: Handel w sieci nie zwalnia mimo zawirowań w gospodarce. Coraz większą rolę odgrywa w nim sztuczna inteligencja
- 2024-06-13: Allegro wchodzi do kolejnych krajów europejskich. Platformy sprzedażowe uruchomi niedługo na Węgrzech, w Słowenii i Chorwacji
- 2024-01-16: Roślinne burgery czy parówki znajdują coraz więcej zwolenników. Ponad połowa Polaków już ich próbowała
- 2024-02-02: Aneta Glam-Kurp: Nie mam dzieci, ponieważ nigdy nie chciałam się nimi związać z żadnym mężczyzną na całe życie. Jestem osobą niezależną i dobrze się czuję w związku nieformalnym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Eliza Gwiazda: Polskie hotele to już nie są te sprzed 10-15 lat. Nie ma takiej zachcianki, której pięciogwiazdkowe obiekty by nie spełniły
Influencerka zauważa, że w Polsce jest coraz więcej atrakcyjnych hoteli z bogatą ofertą dostosowaną do zróżnicowanych potrzeb gości. Jest w nich coraz więcej udogodnień, atrakcji i komfortowych rozwiązań, które sprawiają, że pobyt w danym obiekcie jest prawdziwą przyjemnością. Eliza Gwiazda wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenia, będąc w jury konkursu na najpiękniejszy hotel w Polsce.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Dom i ogród
Krzysztof Skórzyński: Elektrośmieci są dzisiaj gigantycznym problemem. Wciąż nie nauczyliśmy się segregować takich odpadów

Dziennikarz zauważa, że wciąż narastającym problemem są tzw. niewidzialne elektrośmieci. To nie tylko telefony, zasilacze, ładowarki, powerbanki i słuchawki, ale także zabawki elektroniczne czy e-papierosy. Konsumenci zazwyczaj nie postrzegają ich w kategorii elektroodpadów i zamiast oddawać do recyklingu, magazynują je w szufladach lub wrzucają do pojemników na odpady zmieszane, skąd trafiają na wysypiska, gdzie zostają spalone lub przetworzone w nieprawidłowy sposób. Krzysztof Skórzyński jest zaniepokojony takimi praktykami.