Newsy

Bizuu na sezon wiosna/lato 2015 proponuje florystyczne sukienki i po raz pierwszy projektuje stroje kąpielowe

2014-10-29  |  11:55
Mówi:Zuzanna Wachowiak, Blanka Jordan, projektantki Bizuu

Tomasz Jacyków, stylista

Weronika Książkiewicz, aktorka

  • MP4
  • Kolekcja wiosna/lato 2015 marki Bizuu, czyli sióstr Blanki Jordan i Zuzanny Wachowiak to zwiewne sukienki we florystycznych printach, paskach, w ulubionych pastelowych kolorach projektantek. Duet po raz pierwszy zaprezentował linię strojów kąpielowych.

    –  Cały czas jesteśmy kobiece, ale w tej kolekcji odkrywamy nowe kroje, podkreślamy inne elementy kobiecej sylwetki, w tym biodra. Trochę nawiązujemy do lat 70., czyli szerokie spodnie, dużo printów na różnych materiałach. Pozostajemy jednak wierne pastelom – powiedziała po pokazie agencji Informacyjnej Newseria Lifestyle Blanka Jordan.

    Zaprezentowane stroje kąpielowe w kwiatowych wzorach miały za zadanie dopełnić nową kolekcję i wyróżnić ją spośród innych. Zachwyciły m.in. Weronikę Książkiewicz, która od wielu lat jest stałą klientką projektantek.

    Są tak piękne, że tylko na ekskluzywne jachty. Oczarowały mnie. Już nie mogę doczekać się lata – mówiła aktorka po pokazie.

    Tomasz Jacyków, również obecny na pokazie pozytywnie ocenił nową kolekcję Bizuu.

    Dziewczęta mają swój styl, rozwijają się. Są wierne pewnej wizji kobiety.W czasie kobietonów, kobiet nonszalanckich, kobiet dandysów, uwielbiam oglądać kobiety w krynolinach, w różach - powiedział.

    Nie wszystkie ubrania Bizuu trafią do sprzedaży. Niektóre są przeznaczone tylko dla gwiazd. Tomasz Jacyków nie widzi w tym jednak niczego złego.

    Tak funkcjonują duże domy mody i dużo projektantów. Do produkcji wchodzi nie więcej niż 30 proc. kolekcji. Cała reszta to budowanie image marki, czyli te prototypy, sample, wzory pokazowe – tłumaczy stylista.

    Pokaz odbył się w warszawskim studio Pret. Zgromadził tłumy gwiazd. Kolekcję oglądali m.in. Dominika Kulczyk, Katarzyna Zielińska, Agnieszka Szulim, Katarzyna Sokołowska, Natalia Siwiec, Aleksandra Kisio, blogerki Jessica Mercedes, Maffashion, Madademian Girl, projektanci Viola Piekut, duet Paprocki i Brzozowski, a także Paulina Sykut-Jeżyna, Anna Piszczałka, Edyta Pazura.

    Uwielbiamy gwiazdy.To już jest coś więcej niż znajomości, to już są przyjaźnie. Bardzo im dziękujemy, że przyszły i że nas wspierały  – mówiła Zuzanna Wachowiak.

    Marka Bizuu działa na polskim rynku od 2010 roku, jednak duże warszawskie pokazy organizuje od 2013 r. Siostry Blankę Jordan i Zuzannę Wachowiak, które pochodzą z Poznania, spopularyzowały gwiazdy. Do grona stały klientek należą m.in. Grażyna Kulczyk, Alicja Resich-Modlińska, Agnieszka Szulim, Katarzyna Zielińska.

    Współgospodarzem tegorocznego pokazu była marka Renault Twingo, z którą siostry od niedawna współpracują.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Żywienie

    Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

    Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

    Handel

    Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

    Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.