Mówi: | Dagmara Michalik, projektantka Jarosław Milner, aktor, prezenter Ewa Pacuła, modelka, dziennikarka Monika Zamachowska, dziennikarka Anna Dec, prezenterka, ambasadorka kolekcji Dagmary Michalik |
Dagmara Michalik pokazała nową kolekcję. Skierowana jest do kobiet energicznych i z klasą
Wysokiej jakości materiały, najmodniejsze jesienne barwy i mocno podkreślona talia – tym charakteryzuje się nowa kolekcja Dagmary Michalik. Projektantka umiejętnie połączyła w niej nieśmiertelną klasykę ze stylem casualowym. Dagmara Michalik twierdzi, że tworzyła ją z myślą o kobietach energicznych, ale też eleganckich, lubiących ubierać się z klasą. Ambasadorką kolekcji została Anna Dec.
Kolekcja Dagmary Michalik na jesień i zimę 2015/2016 nosi nazwę Clear Color. Dominują w niej cztery najmodniejsze kolory sezonu, czyli czerń, fiolet, szarość i czerwień. To właśnie te barwy stanowiły dla projektantki inspirację przy tworzeniu najnowszej linii ubrań. Dagmara Michalik sięgnęła po wysokiej jakości tkaniny: kaszmir, jedwab, taftę i wełnę. Uwagę zwracają jedwabne podszewki, co jest rzadkością w świecie mody.
– Kolekcja jest skierowana do kobiet energicznych, z klasą, z pazurkiem, ale także kobiet eleganckich, które na przykład chcą wyjść i ubrać się szybko do biura – mówi Dagmara Michalik agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Projektantka postawiła tym razem na sportową elegancję – w jej najnowszej kolekcji znalazły się proste sukienki, klasyczne spódnice ołówkowe zestawione z prostymi topami, ale także efektowne spódnice z klosza. Podobnie jak wielu światowych projektantów Dagmara Michalik zrezygnowała z oversize'owych sylwetek na rzecz podkreślania talii. Wszystkie proponowane przez nią ubrania akcentują właśnie zmysłowe wcięcie w talii. Nowa kolekcja zyskała uznanie w oczach polskich gwiazd.
– Kilka rzeczy mi się bardzo podobało, szczególnie taka długa czerwona suknia i czerwona spódnica. Nie wiem, dlaczego akurat czerwienie mi wpadły w oko. W każdym razie to bardzo dobre połączenie z taką czarną bluzą sportową – mówi Ewa Pacuła.
– Bardzo mi się podobały długie rozkloszowane sukienki, bardzo proste, w mocnych barwach, tak jak lubię i takie krótkie marynarko-suknie z fantastycznymi, wywijanymi mankietami. Myślę, że to jest bardzo utalentowana osoba, będę się jej na pewno przyglądać – dodaje Monika Zamachowska.
Zdaniem Jarosława Milnera nowa kolekcja Dagmary Michalik jest unikatowa, a każda kobieta znajdzie w niej coś dla siebie niezależnie od okazji i pory roku. Aktora zachwyciło przede wszystkim połączenie ubrań casualowych i eleganckich, np. bawełnianych bluz ze spódnicami o kroju litery A.
– Inni projektanci mogą jej chylić czoła i nawet wzorować się, bo pokazała zupełnie nowe oblicze mody. Dagmara pokazała krótki pokaz na wysokim poziomie i bardzo dużo klasy – mówi Jarosław Milner.
Podobnego zdania jest Anna Dec. Prezenterce podoba się przede wszystkim dobra jakość materiałów oraz uniwersalne fasony, które będą pasować każdej kobiecie, niezależnie od noszonego przez nią rozmiaru. Anna Dec uważa, że kolekcja Clear Color to minimalizm w nowoczesnym wydaniu z ciekawą nutą szaleństwa. Prezenterka została ambasadorką kolekcji jesienno-zimowej – twierdzi, że zgodziła się, ponieważ z Dagmarą Michalik łączy ją coś ważnego.
– Ona długo zajmowała się innymi rzeczami, w których też była świetna, ale myślę, że teraz weszła na tę drogę, na której być powinna. Nas łączy ten początek bycia na drodze, którą sobie założyłyśmy i w której wydaje mi się, że jesteśmy najlepsze, jakie mogłybyśmy tylko być i chcemy się doskonalić – mówi Anna Dec.
Dagmara Michalik twierdzi natomiast, że zawsze podziwiała Annę Dec za klasę, urodę, pasję i ciepło, którym emanuje. Zdaniem projektantki Anna Dec momentami bywa spokojna i potulna jak baranek, a za chwilę przypomina wulkan energii – dokładnie tak jak kolekcja Clear Color, dlatego zaproponowała prezenterce rolę ambasadorki swojej kolekcji.
Czytaj także
- 2024-11-28: 1 grudnia nowa Komisja Europejska rozpoczyna prace. W składzie pierwszy raz komisarze ds. mieszkalnictwa oraz obronności
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-12-06: Dawid Kwiatkowski: Nie nazwałbym się jurorem pobłażliwym, ale też nie jestem surowym oceniającym. Moje decyzje są sprawiedliwe i żadnej z nich nie żałuję
- 2024-11-28: Dawid Kwiatkowski: Uczestnicy „Must Be the Music” starają się zaczepiać nas na korytarzach. Ja uciekam, bo przed castingiem nie chcę wchodzić w żadne relacje
- 2024-11-25: Sebastian Karpiel-Bułecka: Jurorowanie to nie jest proste zadanie, ale bardzo mnie to rajcuje. Staram się być sprawiedliwy, szczery i rzetelny
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-10-28: Beata Tadla: Nowe studio „Pytania na śniadanie” jest bardzo uniwersalne. Wszystko mi w nim pasuje i nie ma kakofonii kolorystycznej
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-04: Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Nowy rok to dobry moment na refleksję nad celami finansowymi. Polacy mają coraz większą świadomość konieczności budowania kapitału
Pandemia, wojna w Ukrainie i najwyższa od kilkudziesięciu lat inflacja – wszystkie te kryzysy, które wydarzyły się w ciągu niespełna pięciu lat, nadszarpnęły oszczędności Polaków i wielu z nich skłoniły do zastanowienia się nad swoją przyszłością finansową i jej zabezpieczeniem. Wciąż jednak na tle innych krajów UE poduszka finansowa Polaków jest skromna. Według Doroty Sierakowskiej, analityczki rynków surowcowych, przedsiębiorczyni i inwestorki, przełom roku to dobry moment na podjęcie planów finansowych, a najważniejszą zasadą inwestycji, chroniącą przed kryzysami, powinno być zróżnicowanie portfela.