Mówi: | Dagmara Michalik, projektantka Jarosław Milner, aktor, prezenter Ewa Pacuła, modelka, dziennikarka Monika Zamachowska, dziennikarka Anna Dec, prezenterka, ambasadorka kolekcji Dagmary Michalik |
Dagmara Michalik pokazała nową kolekcję. Skierowana jest do kobiet energicznych i z klasą
Wysokiej jakości materiały, najmodniejsze jesienne barwy i mocno podkreślona talia – tym charakteryzuje się nowa kolekcja Dagmary Michalik. Projektantka umiejętnie połączyła w niej nieśmiertelną klasykę ze stylem casualowym. Dagmara Michalik twierdzi, że tworzyła ją z myślą o kobietach energicznych, ale też eleganckich, lubiących ubierać się z klasą. Ambasadorką kolekcji została Anna Dec.
Kolekcja Dagmary Michalik na jesień i zimę 2015/2016 nosi nazwę Clear Color. Dominują w niej cztery najmodniejsze kolory sezonu, czyli czerń, fiolet, szarość i czerwień. To właśnie te barwy stanowiły dla projektantki inspirację przy tworzeniu najnowszej linii ubrań. Dagmara Michalik sięgnęła po wysokiej jakości tkaniny: kaszmir, jedwab, taftę i wełnę. Uwagę zwracają jedwabne podszewki, co jest rzadkością w świecie mody.
– Kolekcja jest skierowana do kobiet energicznych, z klasą, z pazurkiem, ale także kobiet eleganckich, które na przykład chcą wyjść i ubrać się szybko do biura – mówi Dagmara Michalik agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Projektantka postawiła tym razem na sportową elegancję – w jej najnowszej kolekcji znalazły się proste sukienki, klasyczne spódnice ołówkowe zestawione z prostymi topami, ale także efektowne spódnice z klosza. Podobnie jak wielu światowych projektantów Dagmara Michalik zrezygnowała z oversize'owych sylwetek na rzecz podkreślania talii. Wszystkie proponowane przez nią ubrania akcentują właśnie zmysłowe wcięcie w talii. Nowa kolekcja zyskała uznanie w oczach polskich gwiazd.
– Kilka rzeczy mi się bardzo podobało, szczególnie taka długa czerwona suknia i czerwona spódnica. Nie wiem, dlaczego akurat czerwienie mi wpadły w oko. W każdym razie to bardzo dobre połączenie z taką czarną bluzą sportową – mówi Ewa Pacuła.
– Bardzo mi się podobały długie rozkloszowane sukienki, bardzo proste, w mocnych barwach, tak jak lubię i takie krótkie marynarko-suknie z fantastycznymi, wywijanymi mankietami. Myślę, że to jest bardzo utalentowana osoba, będę się jej na pewno przyglądać – dodaje Monika Zamachowska.
Zdaniem Jarosława Milnera nowa kolekcja Dagmary Michalik jest unikatowa, a każda kobieta znajdzie w niej coś dla siebie niezależnie od okazji i pory roku. Aktora zachwyciło przede wszystkim połączenie ubrań casualowych i eleganckich, np. bawełnianych bluz ze spódnicami o kroju litery A.
– Inni projektanci mogą jej chylić czoła i nawet wzorować się, bo pokazała zupełnie nowe oblicze mody. Dagmara pokazała krótki pokaz na wysokim poziomie i bardzo dużo klasy – mówi Jarosław Milner.
Podobnego zdania jest Anna Dec. Prezenterce podoba się przede wszystkim dobra jakość materiałów oraz uniwersalne fasony, które będą pasować każdej kobiecie, niezależnie od noszonego przez nią rozmiaru. Anna Dec uważa, że kolekcja Clear Color to minimalizm w nowoczesnym wydaniu z ciekawą nutą szaleństwa. Prezenterka została ambasadorką kolekcji jesienno-zimowej – twierdzi, że zgodziła się, ponieważ z Dagmarą Michalik łączy ją coś ważnego.
– Ona długo zajmowała się innymi rzeczami, w których też była świetna, ale myślę, że teraz weszła na tę drogę, na której być powinna. Nas łączy ten początek bycia na drodze, którą sobie założyłyśmy i w której wydaje mi się, że jesteśmy najlepsze, jakie mogłybyśmy tylko być i chcemy się doskonalić – mówi Anna Dec.
Dagmara Michalik twierdzi natomiast, że zawsze podziwiała Annę Dec za klasę, urodę, pasję i ciepło, którym emanuje. Zdaniem projektantki Anna Dec momentami bywa spokojna i potulna jak baranek, a za chwilę przypomina wulkan energii – dokładnie tak jak kolekcja Clear Color, dlatego zaproponowała prezenterce rolę ambasadorki swojej kolekcji.
Czytaj także
- 2025-04-09: Jeszcze większe wsparcie dla konkurencyjności i rozwoju polskiej gospodarki. BGK prezentuje nową strategię
- 2025-03-28: Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-04: Anna Dec: Za mówienie kontrowersyjnych rzeczy byłam karcona w szkole przez rówieśników. Teraz w pracy jestem za to doceniana
- 2025-02-19: Superluksusowy Maybach już po polskiej premierze. Fanki motoryzacji wieszczą powrót mody na kabriolety
- 2025-02-17: K. Śmiszek: Działania USA to atak na sądownictwo międzynarodowe. To zagrożenie dla praw ofiar zbrodni wojennych
- 2025-01-22: T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
- 2025-01-21: Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
- 2024-11-28: 1 grudnia nowa Komisja Europejska rozpoczyna prace. W składzie pierwszy raz komisarze ds. mieszkalnictwa oraz obronności
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.