Newsy

Dawid Kwiatkowski planuje długofalową współpracę z siecią handlową Saturn

2014-09-12  |  06:55

Wokalista zaprojektował etui na smartfony dla sklepów Saturn i myśli już o kolejnych projektach. Jak przyznaje, wynika to z potrzeby rysowania i kreowania, którą wcześniej realizował, projektując kolekcje ubrań.

Premiera etui autorstwa Dawida Kwiatkowskiego planowana jest na 6 października, ale jest już ono dostępne w przedsprzedaży. To nakładka na smartfona z garfiką „I’m a selfie killer”. Wokalista przyznaje, że projektując, nie kierował się moda, ale potrzebami swoimi i swoich rówieśników.

Mam 18 lat, też jestem gimbazą, więc lubię to, co lubią nastolatkowie. I napis „I’m a selfie killer” jest na czasie. Każdy chyba się uważa za takiego w tych czasach, dlatego że każdy sobie gdzieś tam pstryka codziennie selfie. To jest pierwsza rzecz z takiego must have, jeśli chodzi o zestaw fanowski. Następna odsłona będzie grubsza, będzie to większa rzecz – zapowiada Dawid Kwiatkowski w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wokalista nie chce zdradzać szczegółów, przyznaje jednak, że nowy projekt także będzie dotyczył elektroniki. Tym razem będzie on przeznaczony także dla ludzi starszych, którym pomoże w pracy. Premiera planowana jest na późną jesień.

Kolor mam już opatentowany, jest to mój kolor, stworzony przeze mnie. Nikt inny nie będzie mógł go mieć, taki jestem egoistyczny – mówi Dawid Kwiatkowski.

Wokalista twierdzi, że współpraca z siecią Saturn wynika z jego potrzeby projektowania i rysowania.

Bardzo się cieszę ze współpracy, dlatego że miałem okazję wcześniej projektować ciuchy dla mojej firmy 9893 Brand. Już powoli skończyliśmy, bo wiadomo, że 9893 to była nazwa pierwszej płyty, drugiej, ale trzecia już tak się nazywać nie będzie, więc 9893 Brand  powoli gdzieś wygasa. Brakowało mi tego rysowania, projektowania – przyznaje Dawid Kwiatkowski.

Artysta zaprojektował bluzy, koszulki oraz akcesoria z hasłami „Haters make me famous” czy „Jest moc”. Kolekcja powstała przy współpracy z poznańskimi grafikami Piotrem Frątczakiem i Filipem Wendlandem. Ubrania sprzedały się błyskawicznie.

 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.