Newsy

Edyta Górniak chce wystawić na sprzedaż swoje ubrania

2014-01-23  |  07:15
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1
    Edyta Górniak rozpoczęła rozmowy z modowym sklepem La Moda.pl w sprawie wystawienia swoich ubrań na sprzedaż. – Odezwała się do nas przed Bożym Narodzeniem  – zdradza Jurand Sękowski z portalu i dodaje, że już od dawna klientki proszą o możliwość zakupu ubrań wokalistki. W internetowym sklepie swoje stroje wystawia już ponad 30 gwiazd m.in. Edyta Herbuś, Martyna Wojciechowska, Dorota Willimas czy Zuzanna Bijoch.

    Edyta Górniak słynie z oryginalnych i bardzo kobiecych strojów podczas występów. Piosenkarka zawsze sama wybiera kreacje i decyduje o doborze dodatków. Kilka tygodni temu na sylwestrowym koncercie z Dwójką na wrocławskim rynku wystąpiła w dwóch krótkich sukienkach – małej czarnej oraz złotej.

    Piosenkarka do tej pory nie wystawiała jednak, jak inne gwiazdy, swoich strojów na sprzedaż. Wyjątek zrobiła niedawno, kiedy oddała jedną z sukienek na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Długa, cekinowa kreacja, w której wystąpiła na gali TVN  „Zwykły Bohater” w 2012 roku była autorstwa projektantki Violi Piekut. Wyceniona została na 5 tys. zł

    Teraz o wystawienie innych strojów Edyty Górniak na sprzedaż, zabiega internetowy sklep LaModa.pl. Rozmowy właśnie trwają.

    Mam nadzieję, że taka współpraca w najbliższym czasie dojdzie do skutku i garderoba pani Edyty będzie na La Moda.pl. Czynimy ku temu już przygotowania mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Jurand Sękowski z firmy La Moda.

    W internetowym sklepie ubrania na sprzedaż wystawia ponad 30 znanych Polek, a największym zainteresowanie cieszą się stroje Edyty Herbuś. Jurand Sękowski przyznaje, że gwiazdy decydują się na sprzedaż bardzo różnych rzeczy.

    Martyna Wojciechowska pokazała bardzo wiele podróżniczych strojów, w których zwiedzała świat i w których realizuje swój program w TVN – mówi Jurand Sękowski. – Bardzo ciekawą garderobę przygotowała Beata Sadowska. W jej szafie można było znaleźć nawet takie perełki jak Arkadius sprzed 15 lat, co już jest praktycznie nie do dostania. Przepiękną, bardzo światową garderobę przygotowała Zuzanna Bijoch. Doskonałą kolekcję torebek wystawiła Dorota Williams.

    Właściciele sklepu starają się, aby każda z gwiazd wystawiła ok. 40 rzeczy.

    Wtedy wybór jest większy, każdy znajdzie coś dla siebie, bez względu na porę roku, bez względu na rozmiar, bez względu na jakieś specyficzne upodobania stylowe – argumentuje Jurand Sękowski. – Gwiazdy, wyprzedając swoją garderobę, pozwalają na zakup najciekawszych rzeczy od największych projektantów za nieduże pieniądze.

    Na razie nie wiadomo jeszcze, jakie stroje na sprzedaż wystawi Edyta Górniak.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

    Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

    Konsument

    Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

    Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

    Gwiazdy

    Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

    Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć