Newsy

Ewa Chodakowska i Joanna Krupa stworzyły autorskie zestawy do makijażu. Zrobiłyśmy to, żeby kobiety czuły się piękne i pewne siebie

2018-10-29  |  06:12

Zrobiłyśmy to z Ewą, żeby kobiety czuły się piękne i pewne siebie – mówi Joanna Krupa. Gwiazdy wybrały ulubione kolory, które same chętnie noszą na co dzień i zaprojektowały linię pomadek i konturówek do ust Kiss Kit. W limitowanej edycji dostępne są zarówno zestawy do makijażu dziennego, jak i wieczorowego.

Ewa Chodakowska mocny makijaż preferuje wyłącznie na wielkie wyjścia, na co dzień unika natomiast stosowania kosmetyków kolorowych.

– Jeżeli pojawia się jakkolwiek makijaż w mojej przestrzeni, to jest on po to, żeby podkreślić urodę, a nie żeby ją zamalowywać – mówi trenerka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda prowadzi bardzo sportowy tryb życia, znaczną część dnia spędza na sali treningowej. Jej zdaniem tego rodzaju aktywność wyklucza nakładanie makijażu, nawet lekkiego. Jeżeli w ogóle sięga więc po kosmetyki kolorowe, to zdecydowanie wybiera szminki podkreślające kształt i kolor ust.

– Od razu wyglądam na pomalowaną, usta grają pierwsze skrzypce – mówi Ewa Chodakowska.

Joanna Krupa również lubi akcentować usta. Nie kieruje się sezonowymi trendami, lubi naturalne kolory, zwłaszcza odcienie typu nude. Na wieczorne wyjścia stawia na mocniejsze barwy, np. czerwień czy burgund. Jej ulubione kolory znalazły się w zestawach Kiss Kit, które zaprojektowała dla marki Douglas.

– W ciągu dnia dałam takie coś, w czym na co dzień chodzę, a wieczorem chciałam dodać trochę wow, odważnego, że dodam koloru trochę, bardziej burgundy – mówi modelka.

Kiss Kit to limitowana edycja dostępnych w sieci perfumerii Douglas zestawów pomadek i konturówek do ust w kolorach wybranych przez Ewę Chodakowską i Joannę Krupę. Dostępne są barwy przeznaczone do lekkiego makijażu codziennego, jak i mocniejsze odcienie na wieczór. Jurorka programu „Top Model” twierdzi, że wszystkie pomadki zawierają składniki pielęgnacyjne, nie wysuszają więc ust, w dodatku nadają im piękny połysk.

– Zrobiliśmy to z Ewą, żeby kobiety się czuły pewne siebie, żeby wiedziały, że są piękne, jak idą na miasto czy na spotkanie, jakiś event, że się czują pięknie – mówi Joanna Krupa.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.