Newsy

Ewa Kasprzyk: Lubię łączyć style i zawsze szukam w moim stroju czegoś osobistego. Nie czuję się wtedy przebrana, tylko ubrana

2021-10-05  |  06:17

Aktorka jest miłośniczką mody i spośród wielu propozycji bez problemu potrafi wybrać takie ubrania, które doskonale wpisują się w jej gust i podkreślają nietuzinkową osobowość. Ewa Kasprzyk zaznacza, że jeśli chodzi o codzienne stylizacje, to najbardziej odpowiadają jej te z nutką ekstrawagancji.

Aktorka zauważa, że pandemia wymusiła w modzie pewne zmiany. W czasie lockdownu kobiety nie miały bowiem zbyt wielu okazji do tego, by ubierać się elegancko i oficjalnie. Wieczorowe suknie i dobrze skrojone garsonki zeszły więc na drugi plan, a ze względu na okoliczności i na wygodę panie zaczęły łączyć style. Tym samym w ich garderobach pojawiło się dużo więcej dresów i innych luźnych ubrań. Ewa Kasprzyk przyznaje, że ona sama od lat jest zwolenniczką przełamywania modowych schematów.

 – Chyba właśnie też o to chodzi w modzie, żeby to łączyć, żeby łamać, żeby np. do troszeczkę rockowej stylizacji włożyć elegancką marynarkę czy kapelusz, czyli przełamać, bo chyba takie jeden do jednego nie jest do końca ciekawe. Zawsze szukam w moim stroju czegoś, co jest bardzo osobiste, co sprawia, że nie czuję się przebrana, tylko ubrana – mówi agencji Newseria Lifestyle Ewa Kasprzyk.

Gwiazda pojawiła się na jubileuszowej gali z okazji 50-lecia Deni Cler, bo jak przekonuje marka, oferuje ona wszystko to, czego potrzeba kobiecie, by czuła się pięknie, zmysłowo i elegancko. Ona sama od lat wybiera propozycje tego prestiżowego domu mody i jeszcze nigdy się nie zawiodła.

– Połączenie kobiecości z elegancją i z klasą. To właśnie chyba to wyróżnia tę markę najbardziej, a że ja trzymam się klasyki, poza stylem, który uwielbiam, takim byle jakim, to bardzo często korzystam z tej firmy właśnie na różne wyjścia galowe, oficjalne, na premiery teatralne. Często mam również przyjemność mieć różnego rodzaju stylizacje na moich sesjach zdjęciowych i w reklamie, tak że ta firma jest mi znana i lubiana – mówi Ewa Kasprzyk.

Aktorka nie ukrywa, że w dobie pandemii, kiedy przez wiele miesięcy zmuszeni byliśmy większość czasu spędzać w domu, miło jest wreszcie wyjść, spotkać się ze znajomymi i wziąć udział w takim niecodziennym wydarzeniu, jakim jest jubileusz Deni Cler.

– Pierwszy raz jestem na takiej imprezie, w ogóle ostatnio rzadko mam okazję wybierać się na takie gale. To jest wielka uroczystość i wielkie święto, więc bardzo, bardzo się cieszę, że ten gorset nam się rozpiął i że możemy się wreszcie spotkać w tak pięknych okolicznościach – mówi Ewa Kasprzyk.

W najnowszej kolekcji Deni Cler na sezon jesień–zima 2021/2022 „La vita è bella!”, czyli „Życie jest piękne”, można znaleźć zarówno eleganckie ubrania, jak i dresy z najlepszych tkanin – z wełny, kaszmiru i weluru, dzianinowe sukienki i uniwersalne t-shirty.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.