Newsy

Gwiazdy nie ulegają sezonowym trendom. Z bieżących kolekcji wybierają tylko to, co odpowiada ich gustom

2015-11-09  |  06:55
Mówi:Monika Olejnik, dziennikarka

Sara Boruc, blogerka modowa, prezenterka

Ines Mannei

Magdalena Różczka, aktorka

  • MP4
  • Polskie gwiazdy nie podążają ślepo za sezonowymi trendami. Wybierają z nowych kolekcji tylko to, co najbardziej odpowiada im gustom i łączą z ubraniami z poprzednich lat. Monika Olejnik i Sara Boruc lubią oryginalne stylizacje nie tylko na duże imprezy, Magdalena Różczka na co dzień preferuje natomiast dżinsy i dresowe bluzy. 

    Monika Olejnik uchodzi za jedną z najlepiej ubranych polskich dziennikarek. Gwiazda „Kropki nad i” lubi ubrania znanych projektantów i markowe buty. Nawet na co dzień chętnie wybiera nieszablonowe stylizacje. Na dużych galach często pokazuje się w wyjątkowo oryginalnych kreacjach, często nieodpowiadającym sezonowym trendom.

    – W mojej szafie są różne rzeczy, ale nie muszą być z tegorocznych trendów. Czasami wyciągam rzeczy stare, łączę z nowymi. Nie przywiązuję się do trendów mówi Monika Olejnik agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    W przeciwieństwie do gwiazdy TVN Magdalena Różczka na co dzień nie przywiązuje wagi do stroju. Najczęściej wkłada dżinsy i dresowe bluzy. Ubrania od projektantów wkłada tylko na wielkie wyjścia.

    – To jest tak, że stylizuje mnie Marta Wolniak, która po prostu przynosi mi coś pięknego i to zawsze jest w punkt i wtedy się tak ubieram mówi Magdalena Różczka.

    Sara Boruc znana jest z zamiłowania do luksusowych marek. Nie waha się wydać ponad 20 tys. zł na torebkę Chanel, a większość stylizacji, które prezentuje na swoim blogu, składa się z markowych ubrań. Blogerka chętnie czerpie z sezonowych trendów tego lata często pokazywała się w ubraniach w bardzo modnym stylu boho. Ma też swoje ulubione typy z kolekcji jesiennych.

    – Bardzo podobają mi się duże swetry i jakieś delikatne spódniczki koronkowe. Podobają mi się lakierowane buty, ogólnie moda na skórę lakierowaną jest w moim stylu – mówi Sara Boruc.

    Siostra Sary Boruc – Ines Mannei, z którą żona piłkarza prowadzi blog modowy, z jesienno-zimowych trendów preferuje natomiast buty w stylu lat 70.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Żywienie

    Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

    Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

    Handel

    Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

    Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.