Newsy

Iwona Węgrowska zmienia wizerunek. Woli dżinsy od obcisłych sukienek

2014-07-16  |  07:30
Iwona Węgrowska zamienia skąpe i seksowne kreacje na ubrania w sportowym stylu. Wokalistka przyznaje, że teraz najlepiej czuje się nie w obcisłych sukienkach podkreślających walory jej sylwetki, lecz w dżinsach, które dodają jej dziewczęcego uroku.

Postawiłam teraz na taki dziewczęcy styl, bardziej luzacki, sportowy, młodzieżowy. Jak nigdy nie lubiłam dżinsów, tak teraz naprawdę bardzo je pokochałam, aż mi się nie chce ich po prostu z siebie zdejmować. Będą przede wszystkim spodnie, dżinsowe kurtki, dużo legginsów i sportowych koszulek. Oczywiście, kiedy trzeba będzie założyć długą suknię czy małą czarną, zrobię to – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Iwona Węgrowska, wokalistka.

Do tej pory znakiem rozpoznawczym Węgrowskiej były skąpe obcisłe stroje z dużymi dekoltami i rozcięciami. Za zmianami w życiu osobistymi przyszła zmiana image'u. Artystka rozpoczęła także współpracę z dwiema markami odzieżowymi – X-Modą i Dannym Boxem.

Może nie do końca jestem ambasadorką, bo na ten temat jeszcze nie rozmawialiśmy. Natomiast bardzo dobrze się czuję w ich ubraniach i zapewniałam dziewczyny, że będę często od nich kupować te rzeczy. Bo są naprawdę na prawie każdą kieszeń, nie mają zbyt wygórowanych ceny i przede wszystkim można połączyć elegancję ze sportowymi rzeczami, jeśli ktoś lubi – tłumaczy Iwona Węgrowska.

Wokalistka przyznaje, że współpraca z markami odzieżowymi sprawia jej dużą przyjemność, bo lubi bawić się modą. Dlatego bez wahania przyjęła propozycję udziału w sesji zdjęciowej reklamującej ubrania.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.