Newsy

Katarzyna Zielińska przygotowuje kolekcję T-shirtów na jesień. Nie będzie w niej wzorów w grochy

2014-07-03  |  07:30
Katarzyna Zielińska pracuje nad swoją nową kolekcją ubrań. Projekty powstają we współpracy ze stylistką Jolą Czają. Obie panie mają już na swoim koncie kilka linii T-shirtów dopasowanych do różnych typów sylwetki i do stylizacji na każdą okazję. Wiosną aktorka postawiła na asymetryczne dekolty i grochy w stylu retro, z kolei w jesienno-zimowej kolekcji mają dominować oryginalne akcesoria.

Aktorka podkreśla, że projektuje ubrania na każdą kieszeń. Firmowane przez nią T-shirty pasują do wielu stylizacji, a kosztują mniej niż 100 zł.

To są T-shirty różnego rodzaju, na popołudnie, do jeansów, do rozkloszowanych spódnic.  Bardzo dobrze wyglądają do jakichś ramonesek. Teraz wprowadzamy też kolekcję na jesień, będzie dużo różnych akcesoriów. Będzie dużo elementów, które będzie można włożyć do torebki, takich na pewno przydatnych kobiecie. Groszki już zostawimy na wiosnę i lato, teraz będzie coś innego – mówi agencji informacyjnej Newseria  Lifestyle Katarzyna Zielińska, aktorka.

Zielińska nie raz wygrywała plebiscyty na najlepiej ubraną aktorkę. Nie ukrywa, że lubi bawić się modą i podkreśla, że pomysł na to, żeby zająć się projektowaniem, narodził się spontanicznie.

Myślę, że trochę z rozmów z Jolą Czają, stylistką, z którą dużo czasu spędzamy i rozmawiamy, i oglądamy. Trochę taki element zawodu, ale staramy się też zabawić i stworzyć coś dla siebie tak na popołudnie. Natomiast to nie jest żadne napieranie się na modę, tylko coś przy okazji – dodaje Katarzyna Zielińska.

Katarzynę Zielińską można teraz oglądać m.in. w serialu „Barwy szczęścia” w TVP2. Aktorka ma także dołączyć do obsady kolejnej serii „Przyjaciółek”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.