Newsy

Koronkowe wzory bazą wiosennej kolekcji biżuterii projektu Anny Kruk

2016-03-30  |  07:00

Kolekcja ANIA KRUK Inspired by Fantasia charakteryzuje się niewymuszoną elegancją i szykowną prostotą. Wyróżniają ją delikatne wzory złożone z koronkowych ornamentów inspirowanych monogramem „K”. Naszyjniki, bransoletki i kolczyki zostały wykonane w dwóch liniach: ze złota i srebra. 

Wiosna to jest taki moment, kiedy lubimy być delikatne, kobiece, lubimy biżuterię, która jest casualowa, którą można nosić na co dzień, bo chcemy się cieszyć tym, że możemy nareszcie się fajnie ubrać, bo świeci słońce i nie musimy już być takie opatulone swetrami i płaszczami – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Kruk, dyrektor kreatywna firmy Ania Kruk, projektantka biżuterii.

W ten nurt wpisuje się nowa kolekcja sygnowana nazwiskiem Anny Kruk. Sekret tkwi w szczegółach i to właśnie detale sprawiają, że ten zestaw jest wyjątkowy. Zamiast typowych, białych cyrkonii zostały użyte czarne, miejsce symetrii zajęła asymetria.

Kolekcja ANIA KRUK Inspired by Fantasia jest bardzo kobieca i lekka. Specjalnie zaplanowałam ją na wiosnę. Chciałam, żeby ona była ornamentalna, ażurowa i elegancka. Bazowałam na moim monogramie „K”. Ułożyłam go w koronkowy ornament i użyłam poszczególnych elementów do tworzenia biżuterii. Poukładałam je w bardzo różne wzory, połączyłam je delikatnym łańcuszkiem i stworzyłam takie delikatne, kobiece stylizacje – opowiada Anna Kruk.

Kolekcja składa się z dwóch linii: srebrnej i złotej. Wśród propozycji są delikatne naszyjniki, bransoletki i kolczyki. Poszczególne elementy można ze sobą dowolnie zestawiać.

Osobiście bardzo nie lubię kompletów, natomiast jestem zwolenniczką mieszania wszystkiego. Fajnie jest na przykład duże kolczyki zestawić z czymś delikatnym. Nosimy ciekawe, delikatne naszyjniki, łańcuszki, pierścionki, ale nosimy ich trochę więcej, czyli układamy je warstwami, tworzymy takie nasze konstelacje – mówi Anna Kruk.

Na bazie koronkowych wzorów Anna Kruk stworzyła również opakowania dla limitowanej edycji nowych smaków jogurtów Fantasia Black i Fantasia White. To pierwsza w Polsce marka jogurtów, która postawiła na modowy design i współpracę ze znaną projektantką.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.