Newsy

Magdalena Antosiewicz: Mam bardzo dużą garderobę, więc nigdy nie mam problemu, co na siebie włożyć. Zawsze na wyjątkową okazję przygotowuję dwie stylizacje

2022-09-06  |  05:30

Autorka bloga Thirty Fashion podkreśla, że jako pasjonatka mody ma w swojej garderobie stylizacje na każdą okazję. Gdy przygotowuje się do jakiejś ważnej imprezy, to zazwyczaj bierze pod uwagę dwie kreacje. Jeśli jedna w ostatniej chwili nie spełnia jej oczekiwań, wybiera opcję zapasową. By stylowo wejść w sezon jesienno-zimowy, Magdalena Antosiewicz wybiera się na Mediolan Fashion Week.

Blogerka przyznaje, że pokazy najnowszych kolekcji znanych modowych marek to dla niej zawsze wielkie wydarzenie, do którego trzeba się odpowiednio przygotować. Zależy jej bowiem, by za każdym razem wyglądać perfekcyjnie.

– Na taki pokaz mody zwykle szykuję się około dwóch godzin – godzina fryzjer, godzina makijaż. Stylizację mam już zawsze wcześniej przygotowaną – mówi.

Magdalena Antosiewicz doskonale wie, że skompletowanie odpowiedniej stylizacji może sprawić nie lada kłopot, zwłaszcza kiedy odkłada się to na ostatnią chwilę. Dlatego ona sama ma sprawdzone sposoby na to, by nie „gorączkować się” tuż przed ważną imprezą.

– Zajmuję się modą, na co dzień z nią obcuję i mam bardzo dużą garderobę, więc u mnie nie ma problemu, co na siebie włożyć. Zawsze na jakąś wyjątkową okazję mam przygotowane dwie stylizacje. Uważam, że trzeba mieć w zapasie jakąś kreację, żeby potem nie szukać na ostatnią chwilę, tuż przed imprezą, bo to jest najgorsze, co może być – mówi blogerka.

Jej zdaniem warto mieć w garderobie ubrania na każdą okazję i na każdy sezon. Ona sama lubi podążać za trendami, więc zawsze w jej szafie jest miejsce dla fasonów i kolorów, które aktualnie są modne.

– W tym roku będą królować ciepłe beże, ciepłe brązy, czerń, czarny to ponadczasowość, zawsze klasyczna i zawsze modna, wchodzi też bordo, ciemny fiolet. Więc raczej ciemne kolory z dodatkiem ciepłych beżów – mówi.

Już niedługo Magdalena Antosiewicz będzie miała okazję podziwiać nowości ze światowych wybiegów i czerpać stamtąd inspiracje.

– Dla mnie największy projekt, na który czekam, to Mediolan Fashion Week. 22 września wylatuję do Mediolanu na pokazy, prezentacje włoskich marek i myślę, że to jest największe wyzwanie. Chociaż zbliża się też gorący okres w roli influencera, blogera, bo jesień to jest chyba najważniejszy czas tutaj dla nas – dodaje blogerka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.