Newsy

Marta Gałuszewska: Potrzebuję dobrego towarzystwa do zakupów. Samej mi to nie wychodzi

2018-09-11  |  06:45

Wokalistka szybko zdobyła sympatię widzów ósmej edycji „The Voice of Poland”, bo wyróżniała się zarówno doskonałym wokalem, jak i charakterystycznym image. Burza różowych włosów idealnie wkomponowywała się w stylizacje przygotowane przez fachowców od wizerunku. Wokalistka przyznaje, że lubi oryginalne ubrania i dodatki. W ich poszukiwaniu często wybiera się na posezonowe wyprzedaże. W ten sposób udało jej się już upolować wiele modowych perełek.

– Jestem z tych osób, które potrzebują dobrego towarzystwa do zakupów, bo samej mi to nie wychodzi, ale ostatnio znalazłam i towarzystwo, i parę ciuszków, które niedługo na pewno wykorzystam, więc bardzo się cieszę – mówi agencji Newseria Lifestyle Marta Gałuszewska.

Wokalistka przyznaje, że lubi zarówno buszować po sklepach stacjonarnych, jak i przeglądać ofertę sklepów online. Jej zdaniem nie jest ważne gdzie, ważne, by efekt zakupów był zadowalający.

– Czasem fajnie jest pójść przymierzyć, ale czasami online znajdują się rzeczy, których nie ma w sklepach rzeczywistych, więc to jest super sprawa, żeby takie rzeczy wynajdować – mówi Marta Gałuszewska.

Wokalistka zdradza, że niektóre ubrania w jej szafie mają stałe miejsce, bo ma do nich szczególny sentyment.

– Mam kilka takich ubrań, których dawno już nie noszę, ale nie jestem w stanie się ich pozbyć. Im jestem starsza, tym więcej tych ciuchów się zbiera, więc muszę się nauczyć je selekcjonować. Zdarza się jednak, że razem z całą rodziną robimy porządki w szafie i z domu wychodzi taka wielka paczka, która idzie do osób, które potrzebują tych ubrań – mówi Marta Gałuszewska.

Gałuszewska przyznaje, że jak każdej kobiecie, tak i jej zdarzyło się kupić coś zupełnie nietrafionego.

– Kupiłam takie spodnie kiedyś, w które myślałam, że ładnie wchodzę, po czym się okazało, że są miarą do tego, czy schudnę kiedyś do tego rozmiaru, który miałam, gdy je kupiłam, ale to na szczęście jednorazowa sytuacja – mówi Marta Gałuszewska.

Marta Gałuszewska zdradza, że chętnie śledzi modowe nowinki i podpatruje najnowsze propozycje projektantów. Bardzo lubi też eksperymentować z kolorem włosów.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.