Mówi: | Marta Gałuszewska |
Funkcja: | wokalistka |
Marta Gałuszewska: Potrzebuję dobrego towarzystwa do zakupów. Samej mi to nie wychodzi
Wokalistka szybko zdobyła sympatię widzów ósmej edycji „The Voice of Poland”, bo wyróżniała się zarówno doskonałym wokalem, jak i charakterystycznym image. Burza różowych włosów idealnie wkomponowywała się w stylizacje przygotowane przez fachowców od wizerunku. Wokalistka przyznaje, że lubi oryginalne ubrania i dodatki. W ich poszukiwaniu często wybiera się na posezonowe wyprzedaże. W ten sposób udało jej się już upolować wiele modowych perełek.
– Jestem z tych osób, które potrzebują dobrego towarzystwa do zakupów, bo samej mi to nie wychodzi, ale ostatnio znalazłam i towarzystwo, i parę ciuszków, które niedługo na pewno wykorzystam, więc bardzo się cieszę – mówi agencji Newseria Lifestyle Marta Gałuszewska.
Wokalistka przyznaje, że lubi zarówno buszować po sklepach stacjonarnych, jak i przeglądać ofertę sklepów online. Jej zdaniem nie jest ważne gdzie, ważne, by efekt zakupów był zadowalający.
– Czasem fajnie jest pójść przymierzyć, ale czasami online znajdują się rzeczy, których nie ma w sklepach rzeczywistych, więc to jest super sprawa, żeby takie rzeczy wynajdować – mówi Marta Gałuszewska.
Wokalistka zdradza, że niektóre ubrania w jej szafie mają stałe miejsce, bo ma do nich szczególny sentyment.
– Mam kilka takich ubrań, których dawno już nie noszę, ale nie jestem w stanie się ich pozbyć. Im jestem starsza, tym więcej tych ciuchów się zbiera, więc muszę się nauczyć je selekcjonować. Zdarza się jednak, że razem z całą rodziną robimy porządki w szafie i z domu wychodzi taka wielka paczka, która idzie do osób, które potrzebują tych ubrań – mówi Marta Gałuszewska.
Gałuszewska przyznaje, że jak każdej kobiecie, tak i jej zdarzyło się kupić coś zupełnie nietrafionego.
– Kupiłam takie spodnie kiedyś, w które myślałam, że ładnie wchodzę, po czym się okazało, że są miarą do tego, czy schudnę kiedyś do tego rozmiaru, który miałam, gdy je kupiłam, ale to na szczęście jednorazowa sytuacja – mówi Marta Gałuszewska.
Marta Gałuszewska zdradza, że chętnie śledzi modowe nowinki i podpatruje najnowsze propozycje projektantów. Bardzo lubi też eksperymentować z kolorem włosów.
Czytaj także
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-10-31: Medycyna stylu życia zyskuje na znaczeniu. Może zapobiegać przewlekłym chorobom serca i nowotworom
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
- 2024-10-09: Monika Mrozowska: Mamy w mieszkaniu małą lodówkę i dlatego nie robię zakupów na zapas. Dzięki temu nie marnuję jedzenia
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-09-05: Tomasz Jacyków: Dla próżności i uciechy innych nie będę zaśmiecał tej planety. Kupuję niewiele ubrań i bardzo lubię second handy
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.