Newsy

Monika Goździalska: Książka „Skandaliczne życie modelek” jest już bestsellerem, sprzedałam też do niej prawa filmowe. W listopadzie wychodzi jej druga część

2023-10-10  |  06:16

Uczestniczka programu „The Real Housewives Warszawa” jako nastolatka wyjechała do Paryża, gdzie chodziła po wybiegach dla najlepszych projektantów mody, m.in. Vivienne Westwood i Christiana Diora, a także pozowała czołowym fotografom i brała udział w dużych kampaniach reklamowych. Wówczas została także wybrana Twarzą Europy. Swoimi doświadczeniami w modelingu Monika Goździalska postanowiła podzielić się z czytelnikami. Pierwsza część jej książki zatytułowanej „Skandaliczne życie modelek” zrobiła prawdziwą furorę. Na jej podstawie powstanie również film. Lada moment na półki księgarń trafi natomiast kolejna część wspomnień z tamtego okresu życia celebrytki.

Dwie dekady temu Monika Goździalska została zauważona na ulicy w Warszawie przez scouta, czyli łowcę modelek. Dostała wtedy propozycję, która stała się dla niej przepustką do paryskiego świata modelingu.

– W latach dwutysięcznych pracowałam jako modelka w Paryżu. Wtedy nie było nawet portali społecznościowych, w ogóle nic nie było. Wyjechałam z tej szaroburej Polski do Paryża i tak zaczęłam swoją karierę w modelingu. I teraz właśnie wydaję kolejną książkę na ten temat. Ja w ogóle jestem fanką pamiętników, mam nawet pamiętniki z dzieciństwa, gdzie jakiś kolega mi tam pisał: Kocham cię, Monika, na zawsze twój Leszek. I ja wtedy myślałam, że on będzie ze mną zawsze, ale nie jest. Mam więc szczególny sentyment do pamiętników – mówi agencji Newseria Lifestyle modelka Monika Goździalska. 

Książka zatytułowana „Skandaliczne życie modelek” miała premierę w połowie czerwca i okazała się hitem na rynku wydawniczym, bo ukazuje całą prawdę, o której gwiazdy wybiegów wolą milczeć. Autorka bez skrupułów odpowiedziała bowiem na wiele nurtujących pytań, m.in. jaką cenę trzeba zapłacić za to, żeby być wiecznie piękną, młodą i bogatą, jak nie zatracić się w bankietach i orgiach, bez których jednak nie ma szansy na karierę, jaką rolę w tym świecie odgrywają arabscy szejkowie i jak kończą modelki, które nie odniosły sukcesu? Sukces publikacji skłonił ją do kontynuowania opowieści.

– Pierwsza część jest już bestsellerem, sprzedałam do niej prawa filmowe, a w listopadzie wychodzi druga część „Skandalicznego życia modelek”. Cieszę się więc i jestem megadumna – mówiła modelka podczas ostatniej premiery najnowszego podgrzewacza tytoniu.

Monika Goździalska czuje się spełniona i ma poczucie, że to jest właśnie jej czas. Sukces osiągnęła dzięki swojej pracowitości, silnej woli i determinacji. Jak podkreśla, zawsze wytrwale dążyła do celu, a z każdego niepowodzenia wyciągała solidną lekcję. Teraz może powiedzieć, że jej marzenia wreszcie się spełniają.

– Ja w ogóle mam wrażenie, że to wszystko czasami mi się śni, bo ja o tym marzyłam, ciężko na to pracowałam, a czasami pewne drzwi i tak były zamykane tuż przed moim nosem. Ale jestem żywym przykładem na to, że w życiu warto wierzyć i ciężko pracować, bo nic za darmo nie przyjdzie – mówi.

Modelka wie, że zawsze znajdą się tacy, którym nie spodobają się jej działania. Będą krytykować, hejtować i oczerniać, bo sukces, popularność i bycie „na świeczniku” niektórych bardzo kłują w oczy. Często ludzie potrafią więc wylać na kogoś wiadro pomyj tylko dlatego, że jemu się w życiu powiodło. Ona sama zapewnia, że potrafi już dystansować się do negatywnych komentarzy na swój temat.

– Przeżyłam już swój hejt i przypłaciłam to naprawdę silną depresją, bo kiedyś nie rozumiałam, jakim prawem ludzie obrażają mnie i poniżają, nie znając mnie. Dzisiaj mam to totalnie w nosie, jestem cały czas w mediach, jestem wystawiona, przyjdź, powiedz, zrób, nie ma problemu, możesz zawsze ze mną się zamienić, spróbuj mojego życia. Bo wszystkim się wydaje, że masz to tak za darmo, a to nie jest tak. W życiu wszystko dzieje się po coś i nie ma przypadku – dodaje Monika Goździalska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.