Newsy

Natalia Jaroszewska woli pracować za granicą

2013-10-31  |  11:20
Natalia Jaroszewska znajduje inspirację poza Polską. Projektantka przyznaje, że dzięki przeprowadzce nad Morze Śródziemne, czuje w sercu wolność tworzenia. Artystka niedawno odwiedziła Polskę ze swoją najnowszą kolekcją wiosna/lato 2014.

W najświeższych projektach Natalii Jaroszewskiej dominuje styl boho, z którym artystka jest kojarzona już od jakiegoś czasu. Wśród propozycji na wiosenno-letni sezon są m.in. szorty z dżerseju, jedwabne suknie i lekkie bluzki. Wszystko inspirowane jest rodzącym się pod koniec lat 60-tych ruchem hippisowskim.

– Cała kolekcja jest utrzymana w takiej tonacji pudrowej. Jest trochę szarości i są akcenty takie trochę bardziej rock ‘n’ rollowe, które przecinają tę kolekcję, w postaci czarnych skór. Ta kolekcja jest dla dziewczyn pewnych siebie, wyzwolonych, ale w żaden sposób nie jest to awangarda. Są to rzeczy, które po prostu tworzą kobietę świadomą i piękną – powiedziała Jaroszewska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Natalia Jaroszewska od roku mieszka na Cyprze, gdzie wyszła za mąż i na co dzień pracuje.

– Czuję w sercu taką ogromną wolność tworzenia. Jest to związane z miejscem, w którym żyję. Żyję nad Morzem Śródziemnym i myślę, że jest to też dla mnie takie otwarcie energetyczne – przyznała Jaroszewska.

Choć projektantka nie mieszka już w Polsce, to jej stałe klientki są jej wierne i nadal zamawiają u niej ubrania. Są to m.in. Anna Czartoryska czy Marta Żmuda-Trzebiatowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.