Mówi: | Patricia Kazadi |
Funkcja: | prezenterka |
Patricia Kazadi: Mam dużo czarnych ubrań i uwielbiam je na każdą okoliczność. Mój stylista próbował to przełamać i zaryzykowałam kolor, ale bez przekonania
Prezenterka przekonuje, że kino i moda to dwie pasje, które odgrywają w jej życiu ważną rolę. Z ciekawością obserwuje więc, jak wchodzą one ze sobą w dialog na różnych płaszczyznach. Patricia Kazadi zauważa, że kino od lat tworzy modowe trendy, kształtuje gusta, wyznacza ikony stylu i zachęca do eksperymentowania z ubiorem. Ona sama jednak spośród wielu propozycji wybiera ponadczasową klasykę i uniwersalną czerń.
Z racji zainteresowań Patricii Kazadi nie mogło więc zabraknąć na pokazie najnowszej kolekcji marki Deni Cler, inspirowanej ikonami światowego kina.
– Pod względem charakterologicznym mojemu sercu najbliższa jest Penélope Cruz. Podoba mi się jej charyzma, jej osobowość i hiszpański, południowy temperament. Jest też przepiękna, ma superwłosy i fajne jest to, że nie jest totalnie wymuskana, tylko jest trochę dziewczyną z sąsiedztwa, ale ma też seksapil i jest przebojowa. Natomiast, jeżeli chodzi o styl, to podoba mi się Monica Bellucci. Troszeczkę lnu, troszeczkę prostej formy, ja uwielbiam taki włoski styl i taką modę – mówi agencji Newseria Lifestyle Patricia Kazadi.
W jej garderobie również króluje więc klasyka i jeden ulubiony kolor, w którym niezależnie od sytuacji czuje się najlepiej. Dodaje on charakteru, wyrazistości i tajemniczości.
– Mam dużo czarnych ubrań. Chociaż ostatnio mój stylista próbował to przełamać i rzeczywiście w programie „Perfect Picture” ryzykujemy, ubieram się na kolorowo i ludzie często mnie z tym kojarzą, a nie wiedzą, że na co dzień ja tylko uwielbiam czerń, szarość, ewentualnie troszeczkę beżu – mówi prezenterka.
Zaznacza też, że wraz z wiosną i z nadejściem słonecznych dni jej upodobania się nie zmienią. Prywatnie Patricia Kazadi mówi bowiem zdecydowane „nie” soczystym kolorom niezależnie od pory roku, nastroju czy innych okoliczności. Zupełnie inaczej jest, jeśli chodzi o stylizacje przygotowane na potrzeby konkretnych projektów zawodowych. Podkreśla też, że w najbliższych miesiącach będzie dzielić czas pomiędzy teatralną scenę, studio nagrań i plany zdjęciowe różnych programów.
– Zapraszam do Teatru Capitol, gramy tam wspaniałą komedię „Dwie pary do pary” w reżyserii Olafa Lubaszenki. Gwarantujemy mnóstwo śmiechu i dobrej zabawy. Oprócz tego szykuję dla was muzyczne niespodzianki i cały czas „Perfect Picture” leci na TVN 7 – dodaje.
Czytaj także
- 2024-10-29: David Gaboriaud: Według przewodnika Michelina poziom kulinarny polskich restauracji jest coraz wyższy. Polacy są w rozwoju gastronomii krok przed Francuzami
- 2024-10-11: David Gaboriaud: Polscy kucharze uwielbiają kuchnię znad Loary. Francuskimi technikami mocno inspirował się Modest Amaro
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-09-06: Rafał Zawierucha: Kocham remonty i nadzorowanie wszystkiego. Wspaniale sprawdzam się w dyrygowaniu i rozdzielaniu obowiązków
- 2024-09-27: Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.