Newsy

Polki dużo chętniej niż kobiety w innych krajach chodzą w butach na wysokich obcasach

2014-05-30  |  06:30
Polki uwielbiają buty na wysokich obcasach. Szpilki nosi na co dzień aż 70 procent kobiet. Polki wybierają zarówno klasyczne fasony, jak i bardziej awangardowe, np. buty ozdobione cekinami lub w intensywnych kolorach.

Buty na szpilkach optycznie modelują sylwetkę: wydłużają nogi, podnoszą piersi i pośladki. W butach na wysokich obcasach każda kobieta wygląda smuklej i zgrabniej. Polki doceniają te zalety i chętnie noszą ten rodzaj obuwia, nie tylko na wielkie wyjścia.

Polki kochają szpilki, czyli buty na obcasach powyżej 8-10 cm. W innych krajach te wysokie szpilki sprzedają się, ale są może troszeczkę na uboczu. W Polsce kobiety je uwielbiają, dlatego też szukają i kupują szpilki różnych marek – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Katarzyna Dąbrowska, country manager firmy Sarenza.pl i Sarenza.eu.

Polki lubią zarówno klasyczne fasony, jak i bardziej ekstrawaganckie, choćby modne w sezonie wiosenno-letnim szpilki z biżuteryjnymi dodatkami lub zrobione z nietypowych materiałów.

Nie tylko skóra, są to też szpilki zrobione z materiału albo połączenie skóry i materiału, cekiny - dla oryginalnych, odważnych. Dodatki biżuteryjne, detale złote, srebrne. Bardzo ciekawym też trendem są klamerki, czyli dużo klamerek wokół kostki czy stopy - podkreśla Katarzyna Dąbrowska.

W sezonie jesiennym modne natomiast będą szpilki z paskiem wokół kostki. Jesienią królować będą buty w kolorze bordo, który już okrzyknięto nową czernią sezonu. Bordowe szpilki mają w swych nowych kolekcjach takie marki, jak: Sonia Rykiel, Guess, czy L.K. Bennett.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Telekomunikacja

Samotność coraz bardziej dotyka Polaków. Dla 90 proc. z nich problemem są też narastające podziały

Polacy coraz częściej czują się samotni i wyobcowani, mimo że technologia daje im nieograniczone możliwości komunikacji. Według badań 68 proc. społeczeństwa doświadcza samotności, a 90 proc. ma dość narastających podziałów. T-Mobile Polska rusza z platformą #BurzymyBariery, której celem jest zachęcenie Polaków do prawdziwego dialogu i eliminacja barier komunikacyjnych.

Gwiazdy

Malwina Wędzikowska: W dżungli przez miesiąc rewidowałam swoje życie. Przehulałam dużo czasu na toksycznych ludzi

Prezenterka jest teraz na takim etapie swojego życia, że oddala się od ludzi, którzy nie wnoszą w nie nic pozytywnego. Zamiast tracić czas na toksyczne relacje, inwestuje w rozwój osobisty, dużo czasu poświęca też na pracę i rozwijanie swoich pasji. Malwina Wędzikowska nie ukrywa też, że jest dumna z kontynuacji formatu „The Traitors. Zdrajcy” i wierzy, że druga edycja również przyciągnie przed telewizory wielu widzów.