Mówi: | Marcin Jurczuk |
Firma: | polscyprojektanci.com |
Powstał internetowy outlet z kolekcjami polskich projektantów
Rosnąca popularność targów mody, blogów projektantów czy telewizyjnych show o modzie spowodowała, że klienci chętniej sięgają po ubrania nietuzinkowe i oryginalne. Odzież oferowana przez projektantów ma jednak swoją cenę i ograniczoną dostępność sprzedaży. Stąd pojawienie się sklepu internetowego polscyprojektanci.com, który nie tylko ma w sprzedaży najnowsze kolekcji, lecz także oferuje wyprzedaż kolekcji wycofanych ze sprzedaży.
– Od 5 lat prowadzimy butik, który sprzedaje końcówki kolekcji zagranicznych projektantów. Wiedząc, że dla polskiego klienta bardzo istotna przy decyzjach zakupowych jest cena, zadaliśmy sobie pytanie, czemu polski projektant nie spróbowałby wyprzedawać swoich końcówek kolekcji w cenach atrakcyjnych dla polskiego odbiorcy, jednocześnie realizując swoją politykę biznesową i politykę cenową marki bez straty dla wizerunku – mówi agencji informacji Newseria Lifestyle Marcin Jurczuk z polscyprojektanci.com.
Najwięksi projektanci i domy mody stosują taką formę sprzedaży w krajach Europy Zachodniej już od dawna. Outlet polscyprojektanci.com jest pierwszym w Polsce sklepem, który wyprzedaje na dużą skalę końcówki kolekcji polskich projektantów. Atutem serwisu jest skupienie w jednym miejscu unikatowych marek, bez konieczności szukania okazji na różnych stronach.
– W ofercie jest kilkanaście bardzo fajnych nazwisk, które już na polskim rynku istnieją od długiego czasu. To są bardzo uznane nazwiska takie, jak Agi Jensen Design, która już jest bardzo lubiana przez polskich celebrytów. Miała pokaz na ostatnim Warsaw Fashion Weekend, który został bardzo dobrze przyjęty i jej kolekcja naprawdę jest świetna – tłumaczy Jurczuk.
Obok Agi Jensen Design można nabyć takie marki, jak Green Establishment, która charakteryzuje się wzorem kratki i stylem vintage, albo suknie Doroty Pietruszki, której kreacje przypominają barokowy przepych. W ofercie znajdują się także propozycje Evy Minge oraz duetu Paprocki&Brzozowski.
– Będziemy się skupiali na ofercie przede wszystkim uniwersalnej i ponadczasowej, bez względu na sezon i przemijające trendy. Czyli klasyczna elegancja, oczywiście z odrobiną ekstrawagancji, bo tego nie da się uniknąć – dodaje Marcin Jurczuk.
Czytaj także
- 2025-06-12: Dorota Gardias: Przykre jest to, że wybory prezydenckie budzą tak negatywne emocje. Jest dużo złości, żalu i różnych zagrywek, które kompletnie nie są moje
- 2025-05-30: Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
- 2024-11-13: Dekarbonizacja jest wyzwaniem dla firm przemysłowych. Wymaga zmian w całym łańcuchu dostaw
- 2024-11-12: Świadoma sztuczna inteligencja może powstać jeszcze w tej dekadzie. Tego dotyczy dzisiejszy wyścig zbrojeń
- 2024-05-20: Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci
- 2024-03-08: Dorota Szelągowska: Chcę udowodnić widzom, że nie jestem w programie „MasterChef Nastolatki”, bo mam znaną twarz. Wnoszę coś wartościowego do tego formatu
- 2024-03-18: Dorota Szelągowska: Dwadzieścia lat temu sięgnęłam swojego dna. Miałam ataki paniki i przez kilka miesięcy nie wychodziłam z domu
- 2024-03-04: Dorota Szelągowska: Moje wymarzone wakacje zawsze są w Tajlandii. Staram się być tam na najmniejszej wyspie, jaką znam, i czuję się tam trochę jak na wsi
- 2024-03-27: Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
- 2024-03-29: Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.