Mówi: | Anna Lucińska |
Funkcja: | aktorka |
Anna Lucińska: Jako kobieta kierowca jestem bardzo dobra. Wszyscy mężczyźni to mówią
Zdarza mi się powiedzie, że jedzie baba za kierownicą – twierdzi aktorka. Na ogół nie zgadza się jednak to, że kobiety są gorszymi kierowcami niż mężczyźni. Uważa też, że ona sama bardzo sprawnie prowadzi samochód.
Anna Lucińska twierdzi, że uwielbia jazdę samochodem, dostarcza jej ona bowiem wielu emocji. Zaznacza, że najbardziej lubi prowadzić samochody z manualną skrzynią biegów, pozwala ona bowiem w pełni poczuć moc silnika. Swojej motoryzacyjnej pasji aktorka szczególnie mocno oddawała się podczas czteroletniego pobytu w Los Angeles.
– Miałam okazję pojeździć różnymi samochodami. Wypożyczałam je od znajomych, z takich specjalnych miejsc. Nie chciałam kupować swojego, bo chciałam zmieniać – mówi Anna Lucińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Gwiazda TVP uważa się za dobrego kierowcę. Twierdzi, że śmieszą ją stereotypy mówiące, że prowadzenie samochodu powinno być wyłączną domeną mężczyzn. Zapewnia, że jej te obiegowe opinie absolutnie nie dotyczą.
– Jako kobieta kierowca jestem bardzo dobra i to mówią wszyscy mężczyźni, którzy ze mną jeżdżą. Natomiast ja, niestety, często jadąc za kimś mówię, że pewnie baba za kierownicą, więc ja to sama mówię – mówi Anna Lucińska.
Aktorka chętnie bierze udział w eventach związanych z motoryzacją. Ostatnio była gościem imprezy z okazji premiery nowego modelu Range Rovera Velar.
Czytaj także
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
- 2024-10-09: Zakaz silników spalinowych od 2035 roku nierealny. Rewizja przepisów ma być ratunkiem dla sektora motoryzacyjnego w UE
- 2024-10-11: D. Obajtek: UE nie dorosła technologicznie do rezygnacji z samochodów spalinowych. Europejski rynek motoryzacyjny upada
- 2024-10-24: Qczaj: Robię kurs na prawo jazdy. Będę jeździł fajnym samochodem „na bogato”, bo zapracowałem na porządne auto
- 2024-10-14: Wyniki sprzedaży elektryków w Polsce jedne z najniższych w Europie. Eksperci widzą jednak duży potencjał
- 2024-11-13: Zadyszka na rynku ładowania samochodów elektrycznych. Rozwój infrastruktury przyhamował
- 2024-10-04: Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
- 2024-09-18: Anna Głogowska: W samym środku lata wyjechałam na wakacje do Egiptu. Temperatura powietrza sięgała 43, a wody 38 stopni
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-11-07: Anna Głogowska: Obsesyjnie sortuję śmieci. Jestem wściekła na wszystkich sąsiadów, którzy tego nie robią
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.