Mówi: | Grzegorz Krychowiak |
Funkcja: | piłkarz |
Grzegorz Krychowiak będzie jeździł w Paryżu nową hybrydową Toyotą RAV4. Uważa, że napęd hybrydowy to przyszłość motoryzacji
Piłkarz podkreśla, że w samochodach ceni technologię i estetyczny design. Według niego oba te kryteria spełnia nowa Toyota RAV4 Hybrid, którą otrzymał jako ambasador marki. Piłkarzowi podoba się połączenie komfortu i bezpieczeństwa jazdy ze sportową linią nadwozia. Nowe auto spodobało się także narzeczonej sportowca, Célii Jaunat.
Grzegorz Krychowiak nawiązał współpracę z marką Toyota latem tego roku. Po przeprowadzce do Paryża, gdzie niedawno zadebiutował jako zawodnik klubu Paris Saint-Germain, otrzymał od firmy nową hybrydową Toyotę RAV4. Model ten wyposażony jest w dwa silniki elektryczne oraz jeden benzynowy o pojemności 2,5 litra. Samochód posiada 197 KM mocy, przy stosunkowo niskim zużyciu paliwa - średnio 5,1 l na 100 km.
– RAV4 jest przede wszystkim samochodem bezpiecznym, komfortowo się jeździ nim po mieście, jest to samochód pojemny, łatwo i przyjemnie się nim prowadzi – mówi Grzegorz Krychowiak agencji informacyjnej Newseria.
Jeden z czołowych zawodników polskiej reprezentacji twierdzi, że wybierając samochód, kieruje się przede wszystkim technologią, która zapewnia bezpieczną jazdę, oraz estetyczny wygląd. Toyota RAV4 Hybrid spełnia oba te kryteria. Nowością w czwartym modelu z serii RAV4 jest bowiem nie tylko napęd hybrydowy. Auto ma nieco zmienioną linię nadwozia – otrzymało m.in. LED-owe oświetlenie oraz nowe wzory felg aluminiowych.
– Jest to samochód, który przede wszystkim się podoba, jest ładny, estetyczny. Mimo że jest to SUV, ma taką linię sportową – mówi Grzegorz Krychowiak.
W samochodach hybrydowych piłkarz docenia przede wszystkim połączenie dynamiki i ekonomiki jazdy. Jego zdaniem napęd hybrydowy jest technologią przyszłości, nie tylko w przemyśle samochodowym.
– Uważam, że niedługo również samoloty czy inne środki transportu będą się poruszały w ten sposób. To jest przyszłość i niedługo wszyscy będą jej używać – mówi Grzegorz Krychowiak.
Sportowiec już porusza się po Paryżu nowym samochodem. Twierdzi, że auto przypadło do gustu także jego narzeczonej, 25-letniej francuskiej modelce Célii Jaunat.
– Célii spodobał się ten samochód przede wszystkim dlatego, że jest wygodny, przestronny i przyjemnie się nim porusza po mieście – mówi Grzegorz Krychowiak.
Cena Toyoty RAV4, w zależności od modelu, waha się między 134 a 170 tys. zł.
Czytaj także
- 2024-10-14: Grzegorz Krychowiak: Mieszkam od lat we Francji i kultura tego kraju jest mi bliska jak polska. Poświęciłem bardzo dużo, żeby osiągnąć sukces
- 2024-09-30: Grzegorz Krychowiak: Wydaje mi się, że Wojtek Szczęsny zrezygnował z gry w reprezentacji, bo po prostu stwierdził, że już mu się nie chce
- 2024-09-24: Firmy dostosowują biura do nowych realiów na rynku pracy. Coraz częściej są miejscem spotkań i budowania relacji
- 2024-05-29: Infrastruktura krytyczna w polskich miastach jest dobrze chroniona. Nadal są jednak słabe punkty
- 2024-06-04: Magdalena Boczarska: Spektakl „Wypiór” rozprawia się z mitem romantyzmu i z postacią Adama Mickiewicza. Nasz wieszcz wcale nie był takim kryształowym bohaterem i wielkim patriotą, za jakiego go uznajemy
- 2024-02-27: W centralnych dzielnicach Warszawy brakuje biur do wynajęcia. W budowie jest najmniej powierzchni biurowej od 14 lat
- 2024-01-12: Coraz więcej firm chce ograniczać pracę zdalną. Oczekiwania pracowników wobec biur są coraz bardziej wyśrubowane
- 2024-01-19: Pracownicy oczekują od miejsca pracy dobrego dojazdu i bliskości różnych punktów usług. Bez tego trudno przyciągnąć ich z powrotem do biur
- 2024-01-30: Pracownicy uzależniają powrót do biura od oferowanych atrakcji. Firmy inwestują więc w przestrzenie eventowe
- 2023-05-19: Pracodawcy inwestują w biura, by ściągnąć pracowników z pracy zdalnej. Atrakcyjna przestrzeń i lokalizacja mogą w tym pomóc
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.