Newsy

DJ Adamus nagrywa kolejną płytę. Do współpracy zaprosił znane wokalistki

2016-04-19  |  06:45

Cztery miesiące po premierze swojej jubileuszowej płyty DJ Adamus nie zwalnia tempa i już zapowiada kolejny album – dyskotekowe przeboje sprzed lat w zupełnie nowej odsłonie. Najnowszy singiel, promowany przez producenta, to remiks utworu „King of My Castle”. Piosenka do tej pory znana była przede wszystkim z wykonania Wamdue Project. Tym razem popularny hit zaśpiewała Sabina Jeszka. Na płycie będzie można również usłyszeć inne znane wokalistki.

Wymyśliłem sobie taką płytę koncepcyjną, która powinna się pojawić niebawem, wszystko zależy od tego, jak będą szły prace nad nią. Przeboje z lat 90., przeboje z 2000 roku dziś brzmią dosyć archaicznie w klubach czy dyskotekach, dlatego postanowiłem je po prostu odświeżyć – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle DJ Adamus, producent muzyczny.

W tej chwili DJ Adamus promuje singiel „King of My Castle” z Sabiną Jeszka, wokalistką znaną z programu „Mam talent”.

–  Praca w studiu wre, świetna wokalistka, jestem bardzo zadowolony ze współpracy z Sabiną. Kilka innych wokalistek też się na tej płycie pojawi, więc mam ręce pełne roboty – dodaje DJ Adamus.

Wcześniej DJ Adamus zaprosił do współpracy m.in. Agnieszkę Włodarczyk, z którą przygotował cover utworu „Such a Shame” grupy Talk Talk. Piosenka znalazła się na jubileuszowej płycie „DJ Adamus 2015”, wydanej z okazji 40 urodzin i 20-lecia pracy artystycznej producenta. Krążek trafił do sprzedaży w grudniu ubiegłego roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.