Newsy

Igor Herbut o popularności teledysku „Scarlett”: nie wiem, jakim cudem ma tyle odsłon

2014-09-15  |  06:40

Wideoklip do najnowszego utworu formacji LemON zatytułowany „Scarlett” cieszy się coraz większą popularnością wśród Internautów. W ciągu pierwszych dwunastu godzin klip zanotował 30 tysięcy odsłon. Aktualnie wideo zostało obejrzane niemal 500 tysięcy razy.

Teledysk powstał na specjalne życzenie fanów zespołu. Nagranie klipu zajęło grupie jeden dzień, a zdjęcia kręcono w mieszkaniu koleżanki muzyków. Reżyserem „Scarlett” został Jan Kępiński, a w roli głównej wystąpiła modelka Martyna Frankow.

Nie wiem, jakim cudem teledysk ma tyle odsłon, ale bardzo mnie to cieszy. Wszyscy wierzyliśmy w ten utwór. Jestem zadowolony, że to właśnie „Scarlett” wywołuje emocje u słuchaczy. Nie ma różnicy, czy wzbudza negatywne, czy pozytywne odczucia. Ważne, że wokół tego utworu coś się dzieje. Fani słysząc ten utwór na koncertach, poprosili o teledysk. Pytali też, co to za piosenka i gdzie można jej posłuchać. Postanowiliśmy więc promować nią nasz drugi album – wyjaśnia Igor Herbut, lider LemON.

„Scarlett” to drugi utwór zapowiadający nową płytę zespołu. Wcześniej fani formacji mogli zapoznać się z numerem „Ake”, do którego również zrealizowano wideoklip.       

W składzie jest sześć osób, które są bardzo muzykalne, a w dodatku inspirują się różną muzyką. Na płycie trzeba jednak obrać wspólną drogę. Utwór „Scarlett” pisaliśmy wspólnie, ale ja jako wokalista przepuszczam przez siebie emocje całego zespołu. Musiałem mieć świadomość tego, że nie wolno mi zabić wysiłku wszystkich, którzy pracowali nad tą piosenką – dodaje Herbut.

Nowy album zespołu ukaże się jesienią tego roku. „LemON”, poprzednie płyta formacji, trafiła na półki sklepowe w listopadzie 2012 roku.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Anna Dec: Często zapominamy, że poza ekranami telefonów jest prawdziwe życie i wartościowi ludzie. Bądźmy blisko nich i komunikujmy się najprościej, jak tylko się da

Prezenterka przyznaje, że w naszym społeczeństwie można zauważyć coraz większe bariery komunikacyjne, dlatego stoimy przed niezwykle trudnym wyzwaniem zachowania równowagi między korzystaniem z nowoczesnych mediów a pielęgnowaniem relacji osobistych. Aby jednak zobaczyć drugiego człowieka, czegoś się od niego nauczyć czy zainspirować jego życiem, przede wszystkim trzeba wyjrzeć zza szklanych ekranów swoich telefonów. Anna Dec zauważa też, że w dzisiejszych czasach coraz rzadziej rozmawiamy ze sobą w realnym świecie, a zbyt często poprzez różnego rodzaju komunikatory.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Prawo

Adaptacje poddaszy bez odpowiednich zabezpieczeń to realne zagrożenie pożarowe. Eksperci apelują o lepsze egzekwowanie przepisów

Z danych Państwowej Straży Pożarnej wynika, że w okresie od 1 stycznia do 13 lipca 2025 roku doszło do blisko 77 tys. pożarów. Ponad 17 tys. wybuchło w budynkach mieszkalnych, co jest nieco wyższym wynikiem niż rok temu. Ogień zbyt łatwo rozprzestrzenia się przez nieodpowiednio zabezpieczone kanały wentylacyjne i trasy kablowe. Źródłem problemów są także zaadaptowane poddasza bez zabezpieczeń przeciwpożarowych czy dachy z instalacjami fotowoltaicznymi.