Newsy

Igor Herbut o popularności teledysku „Scarlett”: nie wiem, jakim cudem ma tyle odsłon

2014-09-15  |  06:40

Wideoklip do najnowszego utworu formacji LemON zatytułowany „Scarlett” cieszy się coraz większą popularnością wśród Internautów. W ciągu pierwszych dwunastu godzin klip zanotował 30 tysięcy odsłon. Aktualnie wideo zostało obejrzane niemal 500 tysięcy razy.

Teledysk powstał na specjalne życzenie fanów zespołu. Nagranie klipu zajęło grupie jeden dzień, a zdjęcia kręcono w mieszkaniu koleżanki muzyków. Reżyserem „Scarlett” został Jan Kępiński, a w roli głównej wystąpiła modelka Martyna Frankow.

Nie wiem, jakim cudem teledysk ma tyle odsłon, ale bardzo mnie to cieszy. Wszyscy wierzyliśmy w ten utwór. Jestem zadowolony, że to właśnie „Scarlett” wywołuje emocje u słuchaczy. Nie ma różnicy, czy wzbudza negatywne, czy pozytywne odczucia. Ważne, że wokół tego utworu coś się dzieje. Fani słysząc ten utwór na koncertach, poprosili o teledysk. Pytali też, co to za piosenka i gdzie można jej posłuchać. Postanowiliśmy więc promować nią nasz drugi album – wyjaśnia Igor Herbut, lider LemON.

„Scarlett” to drugi utwór zapowiadający nową płytę zespołu. Wcześniej fani formacji mogli zapoznać się z numerem „Ake”, do którego również zrealizowano wideoklip.       

W składzie jest sześć osób, które są bardzo muzykalne, a w dodatku inspirują się różną muzyką. Na płycie trzeba jednak obrać wspólną drogę. Utwór „Scarlett” pisaliśmy wspólnie, ale ja jako wokalista przepuszczam przez siebie emocje całego zespołu. Musiałem mieć świadomość tego, że nie wolno mi zabić wysiłku wszystkich, którzy pracowali nad tą piosenką – dodaje Herbut.

Nowy album zespołu ukaże się jesienią tego roku. „LemON”, poprzednie płyta formacji, trafiła na półki sklepowe w listopadzie 2012 roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.