Newsy

Laureatki pierwszej edycji „The Voice Senior” właśnie wydały swoją debiutancką płytę. Składa się z ośmiu coverów o miłości

2021-02-10  |  06:16
Mówi:Elżbieta Szydłowska, zwyciężczyni „The Voice Senior”
Krystyna Szydłowska, zwyciężczyni „The Voice Senior”
Jolanta Szydłowska, zwyciężczyni „The Voice Senior”
  • MP4
  • Siostry Szydłowskie tłumaczą, że wydanie płyty było zawsze ich marzeniem i cieszą się, że program pomógł im je zrealizować. Jolanta Szydłowska zaznacza, że na płycie znajdą się covery, które najbardziej przypadły do gustu widzom muzycznego show. Pozostałe piosenki będą miały bardzo podobny klimat do tych, z których znane są siostry. Wokalistki pragną bowiem, by płyta była spójna stylistycznie.

    Siostry Szydłowskie podczas programu „The Voice Senior” znajdowały się w drużynie Urszuli Dudziak. Głosy widzów zdecydowały, że trio wygrało pierwszą edycję muzycznego show TVP. 5 lutego premierę miała debiutancka płyta wokalistek. W serwisach cyfrowych pojawił się wówczas singiel zapowiadający album – cover przeboju Maryli Rodowicz „Sing Sing Sing”.

    – Nasza debiutancka płyta składa się z ośmiu coverów, które zostały zaaranżowane i wyprodukowane przez znakomitych muzyków z wytwórni Universal Music Polska – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Elżbieta Szydłowska.

    Debiutancki album będzie nosił tytuł „Siostry Szydłowskie”. Znajdą się na nim między innymi takie piosenki jak: „Lollipop”, „Jolene”, „It's In His Kiss (The Shoop Shoop Song)” czy „Kwiat jednej nocy”. Wokalistki tłumaczą, że zależało im na kontynuowaniu stylistyki, która tak bardzo spodobała się widzom programu „The Voice Senior”.

    – Znajdują się na niej wielkie przeboje wspaniałych, światowej sławy wykonawców. Głównie są to utwory, które wykonywałyśmy w programie „The Voice Senior”. Z tych piosenek widzowie i słuchacze pamiętają nas najbardziej, są one bliskie naszemu sercu. Mówią o miłości, bo przecież ona jest w życiu najważniejsza. Na płycie znajdują się również utwory, które podkreślają siłę kobiet i determinację walki o mężczyznę – tłumaczy Jolanta Szydłowska.

    Chociaż kariera muzyczna sióstr nabrała tempa dopiero po zwycięstwie w programie „The Voice Senior”, panie mają doświadczenie sceniczne. Krystyna Szydłowska występowała przez wiele lat w Teatrze Kameralnym w Lublinie. Z kolei Elżbieta i Jolanta Szydłowskie niegdyś występowały razem na festiwalach muzycznych.

    – Nowe piosenki, które pojawią się na naszej debiutanckiej płycie, są zbliżone klimatem do utworów, które wykonywałyśmy w programie. Można powiedzieć, że to jest taka kontynuacja tego, z czego nasi widzowie najbardziej nas znają – zaznacza Elżbieta Szydłowska.

    Trio nie zamierza ograniczać się jedynie do coverów. Chociaż Siostry Szydłowskie bardzo lubią interpretować dobrze znane muzyczne przeboje, w przyszłości chciałyby występować również z własnym repertuarem. Mają nadzieję, że kolejna płyta umożliwi im zrealizować to marzenie.

    – Marzymy, żeby następna płyta była tylko nasza, ale od czegoś trzeba zacząć. Małymi kroczkami, mamy nadzieję, że dojdziemy do celu, czyli płyty z autorskimi piosenkami – wyjaśniają jednogłośnie Siostry Szydłowskie.

    – Cytując klasyka: najbardziej kochamy piosenki, które znamy – dodaje Jolanta Szydłowska.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Żywienie

    Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

    Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

    Handel

    Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

    Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.