Newsy

Majka Jeżowska nie kończy kariery. Pracuje właśnie nad nowymi utworami

2014-03-10  |  07:00
W tym roku mija 35 lat od momentu, gdy na rynku muzycznym pojawiło się pierwsze wydawnictwo Majki Jeżowskiej. Z tej okazji artystka przygotowuje nowe utwory, które nagra wraz ze swoimi przyjaciółmi.

Debiutancki album piosenkarki, znanej wtedy jako Maria Jeżowska, ukazał się w 1981 roku i nosił tytuł „Jadę w świat”. W chórkach artystce towarzyszyła Urszula. Tak samo jak na początku swojej kariery Jeżowska i tym razem ma zamiar wydać numery przeznaczone dla dorosłej publiczności.

– Nowe utwory będą na pewno bardzo melodyjne, z czego jestem znana. Będą także optymistyczne, bo nie lubię się smucić, a szarości jest wokół nas przecież bardzo dużo. Zawsze mi zależy, aby ludzie z moich koncertów wychodzili szczęśliwi – podkreśla Majka Jeżowska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wokalistka nie chce obiecywać, że uda jej się nagrać tyle utworów, by stworzyć z nich płytę. Zapewnia jednak, że opublikowane piosenki będą sporą niespodzianką.

– Moja publiczność postrzega mnie jako osobę pogodną, więc byłoby wbrew naturze śpiewanie czegoś innego. Nie mogę od razu stwierdzić, czy powstanie materiał na nową płytę, ale mogę powiedzieć, że będzie kilka piosenek, które na pewno zaskoczą – dodaje artystka.

Majka Jeżowska to piosenkarka znana głównie z przebojów nagranych dla najmłodszej publiki. Albumy nagrane dla dzieci, na których można było znaleźć takie hity, jak: „A ja wolę moją mamę”, „Wszystkie dzieci nasze są” oraz „Laleczka z saskiej porcelany” przyniosły jej ogromną popularność.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.