Mówi: | Margaret |
Funkcja: | wokalistka |
Margaret: chcę oprócz tych ciuchów i tego całego image’u pokazać trochę serca, kim jestem i co się zmieniło w moim życiu
Margaret już nie raz całkowicie zaskoczyła i zaintrygowała swoich fanów. Jak podkreśla, nowy album „Gaja Hornby” jest zupełnie inny od poprzednich, bardzo osobisty i przepełniony emocjami, poczuła bowiem wewnętrzną potrzebę, by poprzez muzykę opowiedzieć o sobie nieco więcej. To jej pierwsza płyta całkowicie po polsku.
Nowy krążek Margaret zatytułowany jest „Gaja Hornby”. Wokalistka tłumaczy, że jest to jej pseudonim, którym posługuje się wówczas, gdy nie chce zostać rozpoznana. To dla niej wyjątkowy, wręcz nawet przełomowy album, bo artystka postanowiła się zaprezentować w zupełnie innej odsłonie.
– Po raz pierwszy w całości mój krążek będzie w języku polskim. Jest to album bardzo taki personalny, emocjonalny, bardzo o mnie, o mojej jakiejś tam podróży, o mojej zmianie, ewolucji, więc bardzo wyjątkowy w ogóle moment w moim życiu. Jestem bardzo nim zestresowana i też podekscytowana oczywiście, ale faktycznie troszeczkę się boję, bo jest to jakieś tam dziecko, prawda? – mówi agencji Newseria Lifestyle Margaret.
Margaret podkreśla, że jako artystka chciała wyjść ze swojej strefy komfortu. Zależy jej bowiem na tym, by się rozwijać i stawiać sobie nowe muzyczne wyzwania. Choć tym razem wszystkie utwory na płycie są w języku polskim, to jednak nie zamierza całkowicie rezygnować z piosenek anglojęzycznych.
– Po prostu chcę się rozwijać i tu, i tu. Nadal robię piosenki w języku angielskim i będę je robić. Mam już ich kilka na kolejny projekt, natomiast teraz nadszedł dla mnie taki czas, żeby trochę opowiedzieć o sobie, o tym, kim jestem, co się wydarzyło w moim życiu. Mam w sobie jakąś taką chęć, żeby oprócz tych ciuchów i tego całego image’u, pokazać jednak trochę serca – mówi Margaret.
Artystka nie ukrywa jednak, że jako autorce tekstów dużo trudniej jest jej wyrazić uczucia w języku polskim.
– Nasz język ma strasznie dużo spółgłosek i jest bardzo twardy, ma dużo takich nieładnych dźwięków typu „szcz”. To wszystko jest świszczące i nieprzyjemne dla ucha, więc, żeby stworzyć piosenkę, która będzie fajnie brzmiała i będzie miała sens, i w ogóle będzie fajną piosenką, to to jest trudne – mówi Margaret.
Teraz przed Margaret niezwykle intensywny czas. Poza promocją płyty jej zawodowy grafik wypełniają bowiem liczne koncerty plenerowe.
– W wakacje jak zwykle koncertuję. Jest mnóstwo miejsc, w których będę występować, dlatego zapraszam wszystkich na mojego Facebooka i Instagrama, tam wszystkie informacje, gdzie dokładnie – dodaje Margaret.
Margaret ma na swoim koncie następujące albumy: „Add the Blonde” (2014), „Just the Two of Us” (oraz Matt Dusk, 2015) i „Monkey Business” (2017).
Czytaj także
- 2025-07-18: Mika Urbaniak: Cały czas tworzę i mam w szufladzie dużo utworów. Teraz kończę moją nową płytę i mam nadzieję, że znowu sporo się będzie wokół mnie działo
- 2025-06-04: Bryska: Kończę prace nad nowym albumem. To jest bardzo osobisty krążek opowiadający o nowym okresie w moim życiu
- 2025-06-18: Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
- 2025-04-23: Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2025-03-24: Julia Kamińska: Materiał z mojej debiutanckiej płyty jest kontrowersyjny i raczej ciężki, ale ludzie chcą tego słuchać
- 2024-12-30: Krystian Ochman: Takich utworów jak „Bohemian Rhapsody” czy „Somebody to Love” to ja bym nie dotykał. Generalnie to chcę odejść od coverów i śpiewać swoje utwory
- 2025-01-27: Krystian Ochman: Gram na trąbce i na fortepianie. Nie mogę jednak ćwiczyć w domu, bo sąsiedzi interweniują
- 2024-12-19: Luna: Pewni ludzie i sytuacje mi nie służyły. Musiałam się oddzielić od przeszłości i zacząć nowy rozdział w swoim życiu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.