Newsy

Margaret: stresuję się przed każdym koncertem

2018-05-24  |  06:32

Wokalistka podbija muzyczny rynek swoimi hitami, a jej grafik koncertowy pęka w szwach jeszcze na długo przed rozpoczęciem sezonu. W najbliższych tygodniach zaśpiewa m.in. na scenie opolskiego amfiteatru podczas corocznego festiwalu. Wokalistka nie kryje z tego powodu satysfakcji i przygotowuje dla swoich fanów sporą niespodziankę.

Koncert „Od Opola do Opola”, podczas którego wystąpi Margaret, odbędzie się w niedzielę, 10 czerwca. O godz. 20.20 widzowie telewizyjnej Jedynki będą mogli zobaczyć muzyczne podsumowanie roku, a w nim przegląd najważniejszych wydarzeń ostatnich miesięcy w każdym nurcie – od  popu do muzyki alternatywnej.

W Opolu wystąpię podczas koncertu „Od Opola do Opola”. Opole jest miejscem wyjątkowym, chciałabym, żeby moje piosenki, czyli „In My Cabana” i „Byle jak”, zabrzmiały trochę inaczej, więc przygotowujemy nowe aranżacje. Myślę, że będzie bardzo pięknie – „In My Cabana” chcemy zrobić trochę po kubańsku. Będzie też ze mną dwójka bardzo młodych ludzi, Cello Brothers, którzy wspomogą mnie pięknymi dźwiękami, będą grali na instrumentach smyczkowych. Myślę, że będzie bardzo pięknie i wzruszająco – mówi agencji Newseria Lifestyle Margaret, wokalistka.

Margaret podkreśla, że podczas koncertów daje z siebie wszystko – niezależnie od tego, czy jest to amfiteatr w Opolu, koncert w niewielkim miasteczku czy występ w klubie. Liczą się dla niej bowiem przede wszystkim wrażenia i odczucia publiczności.

Lubię wszystkie miejsca koncertowe – tych wielkich nie cenię bardziej niż tych mniejszych. To, co ważne dla mnie, to publiczność, a czy tam jest sto tysięcy czy dwadzieścia osób, to naprawdę nie ma znaczenia. Im mniej osób, tym bardziej intymniej, wtedy jest większa uwaga, co jest stresujące – mówi Margaret.

Wokalistka przyznaje, że każdy koncert to dla niej duże przeżycie. Mimo doświadczenia i obycia scenicznego zawsze pojawia się obawa, czy wszystko pójdzie zgodnie z planem. Zależy jej bowiem na tym, by publiczność po koncercie nie czuła się zawiedziona, tylko usatysfakcjonowana.

– Przed każdym koncertem się stresuję, natomiast ten stres się trochę zmienia, ponieważ tych występów jest już tyle i nie podchodzę do tego, że to jest moja jedyna szansa. Wiem, że tyle już pracuję, że to się po prostu dzieje, to się jakoś toczy, więc nie ma obciążenia psychicznego, że albo teraz, albo nigdy, co jest – myślę – bardzo obciążające dla artysty, no i doświadczenie, ale stres pojawia się za każdym razem – mówi Margaret.

Margaret podkreśla, że pozwala sobie na to, żeby czasem popełniać na scenie błędy i robi to z podniesioną głową, ale z każdego potknięcia wyciąga solidną lekcję.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.