Newsy

Michał Szpak: Robię wszystko, żeby nie wylądować na ściance

2014-03-14  |  07:10

Finalista pierwszej polskiej edycji programu „X-Factor” Michał Szpak nie kryje niezadowolenia z tego, jak jest odbierany przez fanów i media. Młody wokalista czuje, że jego twórczość jest niedoceniana, a ciągłe zainteresowanie jego osobą spowodowane jest głównie oryginalnym wyglądem i ekstrawaganckim stylem bycia.

Kiedy Michał Szpak pojawił się w talent show okrzyknięto go kolorowym ptakiem polskiego show-biznesu. Nietypowy wygląd, nietuzinkowe stroje, barwna osobowość i mocny głos miały być gwarancją sukcesu. Sprawiły jednak, że piosenkarzowi trudno jest dotrzeć do publiczności i mediów ze swoją twórczością.

To jest takie niewdzięczne, kiedy wstawiam jakiś filmik, który jest śmieszny, uzyskuje on kolosalną oglądalność. A kiedy wstawiam coś, co jest ważne dla mnie, coś, co ma znaczenie, to ma jakąś mierną liczbę polubień mówi Michał Szpak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wokalista rozumie, że zabawny filmik, który łatwo można wyśmiać, jest łatwiejszy w odbiorze i ciekawszy dla masowej publiczności. Niemniej, Szpak żałuje, że jego twórczość nie jest równie szeroko omawiana w mediach, jak np. satyryczne nagranie, które umieścił w sieci z okazji urodzin swojej siostry.

Im bardziej coś jest przerysowane, im bardziej coś jest śmieszne i upokarzające daną osobę, tym bardziej jest to atrakcyjne i wszyscy to będą wywlekać. Mam tego ogromną świadomość. Ale teraz nawet jak idę na jakąś imprezę, to robię wszystko, żeby nie wylądować na ściance, bo nie jest to dla mnie atrakcyjne stwierdza Michał Szpak.

Artysta przyznaje, że świat show-biznesu już go nie pociąga i nie ma potrzeby pojawiać się na branżowych imprezach. W najbliższym czasie zamierza skupić się na nagraniu płyty.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.