Mówi: | Natalia Nykiel |
Funkcja: | wokalistka |
Natalia Nykiel: Zaistnieć w branży muzycznej jest łatwo. Trudniej jest się w niej utrzymać, bo wymaga to ciężkiej pracy i zawziętości
Już od marca Natalię Nykiel będzie można oglądać w roli jurora nowego muzycznego show Polsatu „The Four. Bitwa o sławę”. Artystka ma nadzieję, że uczestnicy okażą się nie tylko zdolni wokalnie, lecz również charyzmatyczni i pewni siebie. Tłumaczy, że nowe twarze na polskim rynku muzycznym są bardzo potrzebne. Dzięki nim branża stale się rozwija i nie popada w stagnację.
Kariera Nykiel także rozpoczęła się od udziału w programie telewizyjnym. Talent show „The Voice of Poland” pozwolił jej uzyskać rozpoznawalność i stać się jedną z najbardziej docenianych wokalistek młodego pokolenia. Według niej w Polsce jest bardzo dużo osób posiadających imponujące zdolności muzyczne. Niezwykle ważne jest, aby do nich dotrzeć i umożliwić im konfrontację z rzeczywistością.
– Zapotrzebowanie na kolejnych artystów jak najbardziej jest. W związku z tym każda forma wyłonienia ich jest dobra. To powoduje, że pojawiają się nowe piosenki i teksty, a wraz z nimi również nowe emocje. Muzyka jest soundtrackiem naszego życia, więc naturalne jest to, że chcemy jej więcej – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Natalia Nykiel.
Wokalistka tłumaczy, że długotrwały sukces w branży muzycznej okupiony jest ogromnym wysiłkiem. Tylko dzięki systematycznej i intensywnej pracy można zrealizować marzenia o sławie. Pomocna jest również wiara we własne możliwości, od której zależy siła przebicia.
– Zaistnieć w branży muzycznej jest łatwo, natomiast trudniej jest się w niej utrzymać – to wymaga przede wszystkim ciężkiej pracy i zawziętości. Potrzebne jest również szczęście, bo czasami dużo zależy od przypadku i dobrych ludzi poznanych na swojej drodze. Jednak myślę, że kluczem jest pracowitość i pewność siebie – tłumaczy wokalistka.
Czytaj także
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-12-06: Dawid Kwiatkowski: Nie nazwałbym się jurorem pobłażliwym, ale też nie jestem surowym oceniającym. Moje decyzje są sprawiedliwe i żadnej z nich nie żałuję
- 2024-11-28: Dawid Kwiatkowski: Uczestnicy „Must Be the Music” starają się zaczepiać nas na korytarzach. Ja uciekam, bo przed castingiem nie chcę wchodzić w żadne relacje
- 2024-11-25: Sebastian Karpiel-Bułecka: Jurorowanie to nie jest proste zadanie, ale bardzo mnie to rajcuje. Staram się być sprawiedliwy, szczery i rzetelny
- 2024-12-12: Sebastian Karpiel-Bułecka: Z zawodu jestem architektem, a muzyka to jest moja pasja. Nie byłem spięty, żeby za wszelką cenę zrobić wielką karierę
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-12-03: Miuosh: Nie zawsze wygrywający muzyczne talent show robią potem dobre rzeczy. Często ci, którzy nie zaszli w nich daleko, są na scenie latami
- 2024-12-18: Piotr Szwedes: Teraz znowu zrobił się trend na brzydotę. Pokazujemy coś brudnego, siebie bez makijażu, że jesteśmy tacy prawdziwi
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
- 2024-10-10: Niewystarczające finansowanie polskiej nauki. Badacze rezygnują albo wyjeżdżają za granicę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Przed świętami Polacy wydają na ryby nawet dwa razy więcej niż w innych miesiącach. Konsumenci powinni sprawdzać, czy pochodzą one ze zrównoważonych połowów
Święta Bożego Narodzenia, łączone tradycyjnie z potrawami z karpia, śledzi oraz „rybą po grecku”, sprawiają, że wydatki Polaków na ryby są pod koniec roku nawet dwukrotnie wyższe niż średnio w innych miesiącach. – Wybór gatunku i rodzaju ryby ma znaczenie nie tylko dla smaku wigilijnych potraw, ale też dla kondycji rybołówstwa – przypominają eksperci MSC i radzą, by wybierać produktu z niebieskim logo organizacji, świadczącym o tym, że ryba pochodzi ze zrównoważonych połowów.