Newsy

Natalia Nykiel: Zaistnieć w branży muzycznej jest łatwo. Trudniej jest się w niej utrzymać, bo wymaga to ciężkiej pracy i zawziętości

2020-02-28  |  06:11

Już od marca Natalię Nykiel będzie można oglądać w roli jurora nowego muzycznego show Polsatu „The Four. Bitwa o sławę”. Artystka ma nadzieję, że uczestnicy okażą się nie tylko zdolni wokalnie, lecz również charyzmatyczni i pewni siebie. Tłumaczy, że nowe twarze na polskim rynku muzycznym są bardzo potrzebne. Dzięki nim branża stale się rozwija i nie popada w stagnację.

Kariera Nykiel także rozpoczęła się od udziału w programie telewizyjnym. Talent show „The Voice of Poland” pozwolił jej uzyskać rozpoznawalność i stać się jedną z najbardziej docenianych wokalistek młodego pokolenia. Według niej w Polsce jest bardzo dużo osób posiadających imponujące zdolności muzyczne. Niezwykle ważne jest, aby do nich dotrzeć i umożliwić im konfrontację z rzeczywistością.

– Zapotrzebowanie na kolejnych artystów jak najbardziej jest. W związku z tym każda forma wyłonienia ich jest dobra. To powoduje, że pojawiają się nowe piosenki i teksty, a wraz z nimi również nowe emocje. Muzyka jest soundtrackiem naszego życia, więc naturalne jest to, że chcemy jej więcej – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Natalia Nykiel.

Wokalistka tłumaczy, że długotrwały sukces w branży muzycznej okupiony jest ogromnym wysiłkiem. Tylko dzięki systematycznej i intensywnej pracy można zrealizować marzenia o sławie. Pomocna jest również wiara we własne możliwości, od której zależy siła przebicia.

– Zaistnieć w branży muzycznej jest łatwo, natomiast trudniej jest się w niej utrzymać – to wymaga przede wszystkim ciężkiej pracy i zawziętości. Potrzebne jest również szczęście, bo czasami dużo zależy od przypadku i dobrych ludzi poznanych na swojej drodze. Jednak myślę, że kluczem jest pracowitość i pewność siebie – tłumaczy wokalistka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.