Newsy

Nowy teledysk Paulli i DJ Adamusa nawiązuje do słynnego filmu „The Bodyguard”

2015-02-25  |  06:45

Aktualizacja 26-02-2015 godz. 10:57

Wideoklip do singla Paulli i DJ Adamusa „Nigdy o Tobie nie zapomnę” jest unowocześnioną wersją historii opowiedzianej w filmie „The Bodyguard” z Whitney Houston w roli głównej. Pojawia się w nim psychofan, który usiłuje zabić wokalistkę. Kawałek miał premierę w styczniu tego roku. Błyskawicznie stał się hitem i trafił do pierwszej dziesiątki najczęściej ściąganych utworów z internetowych serwisów muzycznych. 

– Tematyka teledysku nawiązuje do jednego z moich ulubionych filmów, bardzo romantycznego, w którym gra moja ulubiona wokalistka, niedościgniony wzór i dla mnie ikona muzyki Whitney Houston mówi Paulla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Klip inspirowany jest sytuacją z życia wielu gwiazd. Opowiada o wokalistce, która większość czasu spędza w podróży pomiędzy kolejnymi koncertami. Często jest też nagabywana przez natrętnych fanów. Wynajmuje nawet ochroniarza, aby chronił ją przed psychofanem grożącym jej śmiercią. W tę postać wcielił się DJ Adamus. Paulla nie ukrywa, że praca na planach teledysków nie jest dla niej prosta, nie czuje się bowiem aktorką. Tym razem było jednak znacznie łatwiej niż przy poprzednich klipach, przede wszystkim ze względu na sentyment do samej piosenki „Nigdy o Tobie nie zapomnę”. Jest to bowiem pierwszy utwór, do którego napisała część tekstu. Ponadto na planie teledysku pomogło doświadczenie zdobyte w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”.

– Tam musiałam być zupełnie kimś innym i to mi bardzo pomogło. Ten program traktowałam jako wyzwanie. Biorąc w nim udział z góry założyłam, że stawiam tam tylko na śpiewanie, bo nie jestem w stanie się wcielić w kogoś. Na początku mi to bardzo przeszkadzało, są osoby, którym to pomagało. Przebierały się, wchodziły w zupełnie inną postać i zapominały, kim są. Mnie jednak przebranie bardzo przeszkadzało. Aczkolwiek ten program bardzo mi pomógł – mówi Paulla.

To właśnie na planie programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” wokalistka poznała DJ Adamusa, który pełnił rolę jurora. Muzyk zaproponował jej nagranie wspólnego materiału, a efektem ich współpracy jest singiel „Nigdy o Tobie nie zapomnę”.

– Śmieję się, że tak się zawsze w moim życiu toczy, że nigdy jeszcze nie wygrałam żadnego talent show. Nawet kiedy już zostałam piosenkarką i trafiłam do takiego programu, to też go nie wygrałam. Czuję się jednak wygrana, bo tylko mnie się udało z uczestników zrobić cokolwiek, np. z DJ Adamusem mówi Paulla.

Paulla i DJ Adamus wystąpili też wspólnie podczas ostatniego sylwestrowego show telewizji Polsat w Gdyni.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.